کمک‌های سپاه به مردم زلزله زده هرمزگان

سردار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از منطقه زلزله زده «مهران» بندرلنگه سلام گرم و محبت آمیز فرمانده کل سپاه پاسداران را به عنوان یک سرباز ولایت و فرماندهی مومن، مردمی و مردم دوست مردم حادثه دیده این منطقه ابلاغ کرد.

وی افزود: این ابلاغ سلام بنا بر دستور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه انجام می‌شود و تاکید کردند هرگونه امداد و کمک رسانی لازم برای کاهش مشکلات و آلام مردم نجیب این منطقه که عموما برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت جهادی همه دستگاه‌های اجرایی استان و تقدیر از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و سایر مسوولین امداد رسان و گروه های جهادی ادامه داد: فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زمان وقوع حادثه در روستای «سایه خوش» و روستاهای همجوار آسیب دیده حضور یافت و برنامه‌ریزی برای اقدامات فوری و آوار برداری انجام شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: تعدادی از مجروحین که جراحت شدیدی داشتند با بالگردهای هوا دریای نیرو دریایی سپاه به موقع به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند و امداد هوایی لازم صورت گرفت.

تنگسیری گفت: مهندسی نیروی دریایی سپاه با انتقال تجهیزات سنگین مهندسی به منطقه زلزله زده در روستای «سایه خوش» حضور یافته و موضوع بازگشایی معابر و جاده‌ها در حال انجام است و 2 باب چادر گروهی با تجهیز آن به وسایل سرمایشی بر پا می‌شود، تعدادی یخچال و کولر گازی نیز در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: با انتقال سازه‌های پیش ساخته مورد نیازهای مردم نظیر سرویس بهداشتی و حمام امروز آماده و احداث می‌شوند و حدود 400کانکس اسکان موقت پیش ساخته برای سکونت موقت مردم در منطقه با حمایت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه تحویل مردم می‌شود.

 

آمار جدید کمک های سپاه به مردم زلزله زده هرمزگان/ دستور سردار سلامی برای کمک به مردم اهل سنت
بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه برای درگذشت «مادر مومنه و با فضیلت تحت تاثیر مغناطیس اسلام»

فرمانده کل سپاه : همه پاسداران این داستان موهوم دشمن را ابطال کنند

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 2 اکیپ سیار بهداشت و درمان تا رفع کامل مشکلات و نیاز مردم در منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند و همکاری هم افزا با سایر دستگاه‌های امدادی و ستاد بحران هرمزگان ادامه خداهد داشت.

تنگسیری افزود: توزیع آب معدنی در صورت نیاز تا زمان اتصال انشعابات منازل به آب شبکه روستایی ادامه می‌یابد و در آوار برداری به دیگر دستگاه مجری کمک می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات روبنایی مرتفع و فضای روستا برای اقدامات بعدی و ساخت ابنیه‌های مستحکم آماده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در کنار مردم، با مردم و خادم مردم هستیم و افتخار می‌کنیم بتوانیم مشکل آنان را مرتفع کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان