آقای "گل‌نزن" در یک قدمی لیگ برتر!

ورزش سه نوشت:تیم ون پارس اصفهان جواز حضور در رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران را کسب کرد.

آقای "گل‌نزن" در یک قدمی لیگ برتر!

تیم ون پارس با کسب تساوی دو بر دو مقابل شهرداری بندرعباس در دیدار برگشت پلی آف صعود به لیگ دسته یک و با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، جشن صعود گرفت.

بازی رفت دو تیم روز سه شنبه هفتم تیر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. ون پارس این دیدار جنجالی را که صحنه بحث برانگیز داوری زیادی داشت را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند تا با دست پر راهی بندرعباس شود.

شهرداری بندعباس در حضور پرشور هواداران خود آمده بود تا با جبران شکست بازی رفت، راهی لیگ یک شود. این تیم اما در پایان دادن به حسرت چندین ساله هوادارانش ناکام بود و در دیدار پرتنش و پر افت و خیزی که چهار گل داشت، به تساوی دو بر دو رضایت داد تا این حریف اصفهانی باشد که جشن صعود می گیرد.

آقای "گل‌نزن" در یک قدمی لیگ برتر!

تیم ون پارس اصفهان در اولین تجربه حضور خود در لیگ دسته دو موفق به صعود شد تا یک روند صعودی شگفت انگیز را رقم بزند. شاید جالب باشد که بدانید ون پارس اصفهان در سال 1398 تاسیس شد و با دو صعود متوالی از لیگ استان و لیگ دسته سه خود را به لیگ دو رساند. اگر همین روند صعودی ادامه داشته باشد باید شاهد برگزاری لیگ بیست و سوم با حضور سه تیم اصفهانی باشیم؛ البته باید دید که نماینده اصفهان می تواند این روند صعودی را تا لیگ برتر ادامه دهد یا در رقابت تنگاتنگ صعود در لیگ یک اسیر خواهد شد.

یکی از جذابیت های تیم ون پارس حضور احمد مومن زاده در ترکیب این تیم است؛ مهاجم سال های دور استقلال همچنان در 48 سالگی فوتبال بازی می کند و عضو تیم اصفهانی است. او چندی پیش در گفت و گو با ورزش سه با اطمینان از روند صعودی تیمش صحبت کرده بود: مطمئن باشید سال های بعد از ون پارس خواهید شنید. این باشگاهی نیست که همینطوری به وجود بیاید و همینطوری کار را کنار بگذارد. این تیم کاملا حرفه ای عمل می‌کند. ما می‌خواهیم این باشگاه به قله فوتبال ایران برسد و فرا مرزی شود. هدف ما این است و امیدواریم که دوستان به ما کمک کنند. ما اول کار هستیم و دوست داریم تیم ون پارس به نقطه های بالای فوتبال آسیایی برسد. کار خیلی سختی داریم چون سختی های فوتبال را دیده‌ایم و چشیده‌ایم.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان