لزوم ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه / تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: از ظرفیت دانشگاه ها در قسمت تحقیقات و علم و دانش واحدهای تولیدی استفاده شود.

لزوم ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه / تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در دیدار با مدیرکل صمت استان و تعدادی از مدیران دستگاه های هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، گفت: در چرخه تولید، توزیع و مصرف که یک گردونه کامل است با توجه به بحث دانش بنیان باید از ظرفیت دانشگاه ها در قسمت تحقیقات و علم و دانش واحدهای تولیدی استفاده شود و ارتباط دانشگاه و صنعت، بیشتر دیده شود.

وی با اشاره به دغدغه مکرر مقام معظم رهبری و گلایه های مداوم ایشان در سالهای بعد از انقلاب نسبت به اقتصاد تک بُعدی، گفت: اگر برنامه ریزی ها منسجم و دقیق و بر مبنای افق آینده باشد، نباید امروز برنامه ای پیاده شود که 10 سال آینده مضر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تمامی کارکنان وزرات صمت در یک جهاد اقتصادی فعالیت می کنند، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها و چالش های پیش روی صنعت و معدن ، همواره باید به این امر واقف باشیم که تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم و حقوق بگیر جامعه باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان، گفت: در این زمینه طرح هایی به وزیر نیرو داده شده و رایزنی هایی در حال انجام است که امید بخش تر از قبل می باشد و امیدواریم با ایجاد انسجام بیشتر بین استانهای سمنان و مازندران، این طرح ها نهایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با بیان اینکه دولت نیازمند مالیات است و در برابر امکاناتی که داده باید هزینه هایی نیز دریافت کند، افزود: هر چند که در بخش صنعت و اصناف گرفتن مالیات بر مبنای خود اظهاری و کسانی که حقوقشان از مجرای دولت می گذرد، اجباری است ولی گرفتن مالیات باید عدالت محور و به گونه ای باشد که به کسی ظلم نشود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان