قرارگاه رفع موانع تولید در دستگاه قضایی قزوین فعال می‌شود

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: به زودی قرارگاه رفع موانع تولید در دستگاه قضایی استان فعال می‌شود تا مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد.

قرارگاه رفع موانع تولید در دستگاه قضایی قزوین فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و البرز اظهار کرد: دستگاه قضایی در بحث صنعت و تولید به صورت مستقیم وظیفه‌ای برعهده ندارد، اما در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه و در جهت عمل به تاکیدات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان قوه قضاییه در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی ورود کرده و اقدامات نیز اثرگذار بوده است.

او افزود: طی سال گذشته مسائل و مشکلات 447واحد تولیدی مرتفع و 27واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال و بازگشت به کار حدود 10هزار نفر نیز فراهم شد و امیدواریم در سال جاری این آمارها ارتقاء یابد، زیرا هرچقدر چرخ اقتصاد کشور در گردش باشد بدون شک کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی را شاهد هستیم.

مقام ارشد قضایی استان گفت: برای مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید نمی‌توان نسخه واحد در نظر گرفت و به همین خاطر تمامی این موارد باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد، تا بتوان در راستای حل مشکلات تصمیمات دقیق و کاربردی اتخاذ کرد.

شعبانی همچنین ادامه داد: به زودی قرارگاه رفع موانع تولید در دستگاه قضایی استان فعال می‌شود تا مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد و سپس با مطرح کردن موارد در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بتوان نسبت به مرتفع کردن آن‌ها اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان بیان کرد: بحمدالله تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان برای حل مشکلات صنعت وارد میدان عمل شده‌اند و اقدامات آن‌ها جای تقدیر دارد و در این راستا باید اندک مسائل و مشکلات که ناشی از موارد قانونی و عدم همراهی برخی دستگاه‌ها است، از میان برداشته شود تا تولیدکنندگان در کمال امنیت به تولید بپردازند و قطعاً انتظاراتی از صنعت‌گران وجود دارد که آن‌ها نیز باید برآورده شود و تعاملات باید دوسویه باشد.

در این بازدید دادستان مرکز استان قزوین، روسای دادگستری شهرستان آبیک و البرز، مدیران کل برخی دستگاه‌های متولی و مرتبط و... نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات 2واحد صنعتی در شهرک کاسپین و 2واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز مورد بررسی قرار گرفت.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان