رشد صنعت از اولویت‌های اصلی مدیران استان است

استاندار قزوین گفت: مدیران استان متوجه ظرفیت صنعتی استان هستند و رشد صنعت از اولویت‌های اصلی مدیران استان است.

رشد صنعت از اولویت‌های اصلی مدیران استان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین شامگاه چهارشنبه در جشن روز ملی صنعت و معدن که با حضور فعالان صنعتی استان و مسئولان اقتصادی و صنعتی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مدیران اقتصادی استان متوجه ظرفیت صنعتی استان هستند و با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی بزرگ و تولیدکنندگان برتر و اهمیت موضوع تولید، رشد صنعت از اولویت‌های اصلی مدیران استان است.

او افزود: اهتمام مدیران اقتصادی استان رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت است و چنانچه مساله‌ای در حوزه اختیارات استان نیست با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع تنگناها پیگیری لازم انجام می‌شود.

اعلایی با اشاره به اینکه انتظار داریم فعالان بخش صنعت استان مسائل را به مدیران منعکس کنند، گفت: یکی از فضاهای قانونی و تعاملی برای حل این مشکلات و بررسی مسائل مختلف، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است که انتظار می‌رود ارتباط فعالان بخش خصوصی با شورای گفتگو حفظ و تقویت شود.

استاندار قزوین مدیران اجرایی استان را شرکای اجتماعی فعالان اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: هیچ کسی حق ندارد در مسیری که مدیران ما برای توسعه کلان و خرد بنگاه‌های اقتصادی استان در آن تلاش می‌کنند بخواهد شائبه‌ای ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: باید در فضای همدلی و با همراهی بین بخش‌های مختلف و با مفاهمه‌ای که بین همه مدیران استان وجود دارد برای شکوفایی صنعت و اقتصاد تلاش کنیم اما با کسانی که بخواهند در شکوفایی ظرفیت‌های استان با کوته‌اندیشی خدشه‌ای وارد کنند مقابله و تضاد داریم.

او گفت: در شرایط سخت باید با هم بودن را تقویت کنیم و باور داریم که تلاش‌های فعالین اقتصادی و تصمیم‌گیری‌هایی که انجام می‌شود و با توجه به اقداماتی که توسط دولت صورت گرفته، قطعا شرایط پیش‌رو مطلوب است.

اعلایی حوزه انرژی را از دغدغه‌های اصلی کشور دانست و افزود: اگر بعضی از قطعی‌ها در مصارف مسکونی نسبت به سال قبل کاهش داشته، این به دلیل ایجاد ظرفیت در تولید برق توسط دولت است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در حوزه انرژی با ایجاد اولین شهرک انرژی کشور در استان قزوین، ظرفیت‌هایی ایجاد می‌شود که با هم‌افزایی و کنار هم قرار گرفتن سایر ظرفیت‌ها می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

استاندار قزوین گفت: موضوع آب در استان موضوع مهمی است و در جلسات مختلف به آن تأکید می‌کنیم‌ و برای بهبود وضعیت آبی استان با اجرای طرح بازار آب برای اولین‌بار در کشور فضای تعامل، معامله و فروش آب ایجاد می‌شود و این ظرفیت وجود دارد که هر کس حق‌آبه‌ای در اختیار دارد امکان فروش آب برایش فراهم شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان