انواع گریس ها

سایش و خوردگی همواره به عنوان یکی از مشکلات مهم صنعت به شمار می آید، برای رفع این مشکل راه کار های زیادی ارائه شده است که یکی از آنها استفاده از انواع روان کار ها است، گریس به عنوان پر کاربرد ترین روغن برای روان کاری عنوان دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی شناخته می شود.

انواع گریس ها

گریس skf

گریس توسط برند های زیادی در سراسر دنیا تولید می شود که یکی از آنها SKF است. شرکت SKF یکی از بهترین ها در صنعت تولید انواع قطعات صنعتی است، این برند علاوه بر تولید انواع بلبرینگ ها با کیفیت، انواع گریس های مختلف را نیز تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه می کند.

گریس های SKF همه با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به تولید می رسند به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در این مقاله قصد داریم که بیشتر در رابطه با گریس SKF صحبت کنیم و مهم ترین مزیت هایی که این محصولات دارا هستند را بیان کنیم.

بازرگانی اسپین بلبرینگ وارد کننده محصولات گریس skf اصل با ضمانت اصالت کالا

معرفی گریس

معرفی گریس SKF

همان طور که می دانید تقریبا تمامی ماشین آلات صنعتی نیاز به روغن کاری دارند و باید که به صورت منظم در بازه های زمانی مشخص با استفاده از یک روغن مناسب، روغن کاری بشوند، گریس یکی از ماده های پر کابرد برای روان کاری دستگاه های صنعتی است، در صنعت انواع گریس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام بنا به ویژگی هایی که دارند دارای کابرد مشخص هستند، SKF یکی از برند های پیش رو در تولید انواع گریس های با کیفیت است.

این شرکت با به کار گیری مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته، محصولی با کیفیتی بسیار بالا را عرضه می کند، همین موضوع باعث شده است که از سراسر دنیا متقاضیان زیادی داشته باشد.

گریس های SKF بر سه پایه سه جز اصلی ساخته می شوند که عبارت است از:

1- روغن پایه: تمامی گریس های با کیفیت از جمله گریس های SKF بر پایه یک روغن اصلی ساخته شده اند که حال این روغن می تواند معدنی ( طبیعی ) و یا مصنوعی باشد، روغن های معدنی همانند نفتنیک یا پارافینیک و روغن های مصنوعی مثل PAO است.

اینکه از چه نوع روغن پایه ای برای ساخت گریس استفاده شده است تاثیر زیادی بر روی کیفیت محصول می گذارد، گریس هایی که برند SKF به تولید می رساند معمولا بر پایه روغن های معدنی هستند.

2- عامل غلیظ کننده: برای تنظیم عملکرد گریس در روند تولید باید که از نوعی غلیظ کننده استفاده شود، غلیظ کننده ها به عنوان ستون فقرات و یا بدنه گریس نیز شناخته می شوند، این موارد ویژگی های مهم گریس را همانند مقاومت، نحوه عملکرد در دماهای بالا و پایین، مقاومت و نحوه عملکرد در فشار های بالا، پایداری برشی و ... را تعمیین می کند.

SKF به عنوان ماده غلیظ کننده در محصولات خود از انواع صابون های فلزی ساده و پیچیده و همچنین از انواع غلیظ کننده های غیر صابونی استفاده می کند استفاده می کند.

3- مواد افزودنی عملکرد: به منظور اینکه خواصی خاص را به گریس اضافه کنند معمولا از انواع مواد افزودنی استفاده می شود، مواد افزودنی تاثیر زیادی بر روی رنگ و بوی گریس دارند.

گروه SKF در بیشتر محصولات خود از این مواد افزودنی استفاده نمی کند؛ اما در صورت استفاده نیز تا حد مناسب که باعث بوی بد و یا رنگ بد گریس نشود به صورت کنترل شده استفاده می کند.

بلبرینگ skf  

اگر به دنبال محصولات skf هستید پیشنهاد می کنیم سری به بلبرینگ skf نیز بزنید.

مهم ترین ویژگی های گریس های SKF:

گریس های اس کا اف به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه گریس ها در سراسر دنیا شناخته می شوند، گریس های تولید شده توسط این برند به دلیل ویژگی ها و مزیت های خوبی که دارند همواره در بین گزینه های اول قرار داشته اند، برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول عبارت است از:

1 - مقاومت بالا در برابر فشار زیاد: در صورتی که بار های شدید و زیاد وارد شود، این گریس به خوبی در برابر آنها مقاومت می کند و به هیچ کارایی کیفیت خود را از دست نمی دهد.

2 - محافظت قطعات در برابر خوردگی: به دلیل کیفیت بالای موارد اولیه استفاده شده در این محصول، می تواند که به خوبی از ایجاد سایش و خوردگی در دستگاه ها جلوگیری کند.

3- محافظت قطعات در برابر زنگ زدگی: این روغن به خوبی قطعه را پوشش می دهد و علاوه بر جلوگیری از سایش و خوردگی ، باعث این می شود که خورده نیز نشود.

4- مقاوم در برابر حرارت بالا: گریس های SKF در برابر دمای بالا مقاوم هستند، به عبارت دیگر در صورتی که دمای دستگاه شما افزایش پیدا کند، کارایی خود را از دست نمی دهد.

5 - تنوع بالا: شما به هر نوع گریس با هر نوع روغن پایه و غلیط کننده که نیاز داشته باشید، می توانید از محصولات SKF استفاده کنید.

6 - دارای طول عمر بالا: برخلاف گریس های بی کیفیت که در زمان کم کارایی خود را از دست می دهند و شما باید که دوباره دستگاه را روغن کاری کنید، گریس های اس کا اف دارای طول عمر بالایی هستند .

7- قیمت مناسب: با توجه به اینکه کیفیت این محصولات بسیار بالا است اما با این حال قیمت مناسبی را دارا است و کاملا به صرفه است که شما از این محصول استفاده کنید.

8- عدم سوختگی در حین کار: با استفاده از این نوع گریس ها دیگر نیاز نیست نگران سوختگی گریس در حین کار کردن دستگاه باشید.

9- خاصیت ضد اکسیداسیون: بیشتر محصولات SKF دارای خاصیت ضد اکسیدان هستند.

10- استفاده از ویسکوزیته استاندارد در گریس

گروه SKF در تمامی محصولات خود به منظور افزایش طول عمر گریس به صورت دقیق از از ویسکوزیته استفاده کرده است.

این ده مورد از اصلی ترین ویژگی های گریس های اس کا اف هستند که باعث شده متقاضیان آن در سراسر دنیا به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند و علاوه بر دیگر محصولاتش، گریس SKF نیز در لیست بهترین ها قرار بگیرد.

جهت خرید رولبرینگ skf اصل با ضمانت اصالت کالا همراه ما باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان