آیین رونمایی از دو کتاب ناله ی بی‌فریاد و راه روشن برگزار شد

از دو کتاب «ناله‌های بی‌فریاد» و «راه روشن» در آستانه دهه امامت و ولایت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سرخه رونمایی شد

آیین رونمایی از دو کتاب ناله ی بی‌فریاد و راه روشن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در استانه دهه امامت و ولایت آیین رونمایی از کتاب «ناله‌های بی‌فریاد» مجموعه اشعار علی اکبر اختری فر و کتاب «راه روشن» مجموعه اشعار مرحوم عباسعلی اسلامی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف، امام جمعه شهرستان سرخه؛ محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ حجت اله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه؛ مریم آشور، رییس آموزش و پرورش شهرستان سرخه؛ ابوالفضل کردی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخه؛ نسرین قلی بیک رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه؛ طاهره عربی رییس حوزه علمیه خواهران شهرستان سرخه و اعضای محترم انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه برگزار شد.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز قلم و دهه امامت و ولایت و همچنین تقدیر از حضور فرهیختگان و نویسندگان و اهالی قلم و مسئولین شهرستانی و استانی همچنین تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار کرد: نویسندگان یاران قلم و دوستان واژه‌ها هستند. عصاره اندیشه‌های آن‌ها را قلم به عرصه تصویر می‌کشد. به‌پاس ارزشمندی از اندیشه‌هایشان، چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی ایران روز قلم نام گرفت تا از نویسندگان کشور که یاری‌دهنده اندیشه‌ها و حافظ ادبیات کشورشان هستند، قدردانی به عمل آید.

طاهریان با اشاره به کتاب ناله‌های بی‌فریاد و خواندن ابیاتی از این کتاب تصریح کرد: تمام مصادیق حرف‌هایی که نمی‌توان گفت و در دل انسان مانده در این مجموعه وجود دارد.

وی در پایان نیز با اشاره به تأثیر کلام در زندگی انسان‌ها گفت: برخی از اشعار به‌شدت روی زندگی برخی تأثیر گذاشته چراکه گاهی یک بیت می‌تواند زندگی یک فرد را متحول کند که این مصداق را می‌توان در اشعار و کلام فرهیختگان و هنرمندان سرخه‌ای دید و احساس کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان