راهنمای خرید صندلی ماساژور-۷ویژگی مهم صندلی ماساژ

خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی شاهد عرضه‌ی امکاناتی زیادی در جهت رفاه بشر بوده‌ایم. صندلی ماساژور از جمله امکاناتی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده و به عنوان جایگزینی برای ماساژ سنتی خود را معرفی نموده است. اگر قصد خرید صندلی ماساژور را دارید، حتما تا به حال متوجه شده‌اید که صندلی‌های ماساژور در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شوند. جدای از طراحی‌های مختلفی که صندلی‌های ماساژ دارند، تکنولوژی‌های بکار رفته در آن‌ها نیز با هم متفاوت هستند.

در حال حاضر انواع صندلی ماساژ با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد و همین می‌تواند پروسه‌ی خرید را برای شما سخت کند.

حتما برای شما نیز سوال است که بهترین صندلی ماساژ چه مارکی و چه قیمت را باید خریداری کنیم؟

قبل از اینکه بخواهیم شما را با برند خاصی آشنا کنیم بهتر است با ویژگی های مهم صندلی های ماساژ آشنا شوید تا بتوانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

راهنمای خرید صندلی ماساژور - 7ویژگی مهم صندلی ماساژ

ویژگی‌های بهترین صندلی ماساژ

شما باید در هنگام خرید صندلی ماساژ به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

دوبعدی، سه‌بعدی یا چهاربعدی بودن صندلی ماساژور

صندلی‌های ماساژور از لحاظ فناوری به سه دسته صندلی ماساژهای دو بعدی، سه‌بعدی و چهار بعدی تقسیم می‌شوند که تفاوت آن‌ها به  تکنولوژی غلتک‌هایشان برمی‌گردد. در صندلی ماساژ غلتک‌هایی تعبیه شده است که عمل ماساژ را شبیه‌سازی می‌کنند. یعنی حرکت غلتک‌ها همانند تکنیک‌های ماساژ است که با حرکت در جهات مختلف فرد را ماساژ می‌دهند. صندلی‌های ماساژور دو بعدی دارای حرکت غلتک‌ها فقط در چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست می‌باشد.

در صندلی ماساژور سه بعدی حرکت غلتک‌ها علاوه بر اینکه به بالا، پایین، چپ و راست  می‌باشد، در بعد سوم یعنی عمق نیز انجام می‌پذیرد. صندلی ماساژ چهار بعدی تمامی ویژگی‌های صندلی ماساژ دو بعدی و سه بعدی را دارد اما یک ویژگی با عنوان سرعت هم به آن اضافه شده است.

S-Track یا L-Track بودن صندلی ماساژ

حتما به هنگام خرید صندلی ماساژ با دو ویژگی S-Track یا L-Track مواجه شده‌اید. این دو اصطلاح به چگونگی قرارگیری غلتک‌ها اشاره دارند. در صندلی‌های ماساژور با ویژگی S-Track طول غلتک‌ها تا پایین کمر ادامه دارد اما در صندلی‌های با ویژگی L-Track طول غلتک‌ها تا پایین باسن و ران هم می‌رسد.

ویژگی سیستم گرمایشی صندلی ماساژور

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به هنگام خرید صندلی ماساژ باید به آن توجه کنید، سیستم گرمایشی صندلی ماساژ است. این سیستم جهت افزایش گردش خون در بدن ماساژگیرنده تعبیه شده است و مطمئنا بر روی قیمت صندلی ماساژور تاثیرگذار است.

ویژگی حالت بی وزنی مبل ماساژ

حالت بی‌وزنی در صندلی ماساژور به این معنی است که شما می‌توانید صندلی را به حالت خوابیده درآورید. به این ترتیب  با به حداقل رساندن فشار دیگر هیچ وزنی را حس نخواهید کرد. اما شاید برایتان سوال باشد که حالت بی‌وزنی چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ در واقع در این حالت فشار به ستون فقرات به شدت کاهش می‌یابد و همین می‌تواند به کاهش کمردرد کمک نماید. علاوه بر این، حالت بی‌وزنی به بهبود جریان خون نیز کمک می‌کند و نتیجه‌‌ی آن‌ها کاهش استرس و آرامش فیزیکی و ذهنی فرد خواهد بود.

امکان ماساژ پا و ساق پا

پاهای ما در طول روز وزن زیادی را تحمل می‌کنند و نقش مهم و حیاتی در سلامتی هر فردی دارند. با این حال هیچ کدام از ما به سلامتی پاهای خود اهمیت زیادی نمی‌دهیم. این در حالی است که شما با خرید صندلی ماساژ که دارای سیستم ماساژ پا است، می‌توانید هر روز از ماساژ پا بهره‌مند شوید. اگر شما از مشکلات پادرد رنج می‌برید، پس ویژگی پوشش ماساژ پا و ساق پا در صندلی ماساژ حتما برای شما مهم است و باید به هنگام خرید صندلی ماساژ به آن توجه کنید.

قابلیت اتصال صندلی به گوشی از طریق بلوتوث و پخش موزیک

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که ممکن است بر روی تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار باشد، قابلیت اتصال صندلی به گوشی در صندلی ماساژ است که به شما این امکان را می‎دهد تا آهنگ، پادکست یا هر محتوای صوتی دیگری را پخش کنید.

محدودیت وزن در صندلی ماساژ

شاید برای شما عجیب بنظر برسد اما اکثر صندلی‌های ماساژ دارای محدودیت وزن هستند. یعنی تا محدوده‌ی خاصی را می‌توانند تحمل کنند. شما باید به هنگام خرید صندلی ماساژور به حداکثر وزنی که صندلی ماساژ می‌تواند تحمل کند، توجه کنید.

راهنمای خرید صندلی ماساژور-7ویژگی مهم صندلی ماساژ

ویژگی‌هایی که در بالا اشاره کردیم، از مهم‌ترین مواردی هستند که به هنگام خرید صندلی ماساژور باید به آن‌ها توجه کنید. در واقع با توجه به این موارد است که می‌توانید در مورد بهترین صندلی ماساژ تصمیم‌گیری نمایید. خوشبختانه در حال حاضر فروشگا‌ه‌ها و شرکت‌های زیادی در حوزه فروش صندلی ماساژ در ایران فعالیت می‌کنند که می‌توانید به راحتی صندلی ماساژ موردنیازتان را از آن‌ها تهیه کنید. اما اینکه به چه شرکتی اعتماد کنید، شاید کمی سخت باشد. ما در زیر یکی از بهترین شرکت‎هایی که در حوزه فروش صندلی ماساژور فعالیت دارد را معرفی کرده‌ایم.

معتبرترین مرکز فروش صندلی ماساژور در ایران

مرکز فروش صندلی ماساژور معتبری که قصد معرفی آن را داریم، شرکت معتبر روتای است که می‌توانید صندلی ماساژور مورد علاقه‌تان را از آن سفارش دهید. روتای دارای شعب و نمایندگی مختلفی در سطح کشور است اما امکان خرید غیرحضوری طریق سایت روتای را نیز فراهم کرده است. توجه کنید که شما با خرید از سایت روتای از مزیت‌هایی نظیر حمل و نصب رایگان، 8 سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی برخوردار خواهید شد.

www.rotai.asia

برای ورود به وب سایت شرکت صندلی ماساژ روتای بر روی لینک بالا کلیک نمایید.

راهنمای خرید صندلی ماساژور-7ویژگی مهم صندلی ماساژ

 

انتهای رپرتاژ ‌آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان