قوانین به نفع تولید تغییر کرده است

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: توجه دولت به حمایت از تولید داخلی جدی است و تغییراتی در قوانین و دستورالعمل‌های ورود کارها اتفاق افتاده و به نفع تولید تصمیماتی گرفته شده است که می‌تواند راهگشا باشد.

قوانین به نفع تولید تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزاله افضلی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از واحدهای نمونه استان که چهارشنبه شب با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، میثم پیله‌فروش معاون اقتصادی، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از صنعت‌گران در سالن اجتماعات دانشکده آینده‌پژوهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در دهه تولید و تجارت سعی کردیم بیشتر شنونده مطالبات و مشکلات صنعت‌گران باشیم و آنچه در توان داریم برای گره‌گشایی از مشکلات به‌کار گیریم.

او افزود: استان قزوین با شاخصه‌هایی که دارد از جمله نزدیکی به بازار مصرف، دسترسی به نیروی انسانی ماهر و زیرساخت‌ها مورد توجه سرمایه‌گذاران است و رشد خوبی در توسعه صنعتی را شاهدیم.

افضلی گفت: امکانات خوبی را باید به صورت تولیدمحوری دنبال کنیم زیرا توجه دولت به حمایت از تولید داخلی جدی است و تغییراتی در قوانین و دستورالعمل‌های ورود کارها اتفاق افتاده و به نفع تولید تصمیماتی گرفته شده است که می‌تواند راهگشا باشد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهار کرد: توجه دولت به استفاده از کالای ایرانی و توانمندی داخلی مورد توجه قراردارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم به اهداف برسیم.

این مسئول ادامه داد: بازار خوبی در حوزه کشورهای همسایه و آب‌های آزاد داریم که در لجستیک و ترانسفر کالا می‌تواند نتایج خوب اقتصادی برای استان قزوین داشته باشد و با تاکید رهبری بر تولید دانش‌بنیان در استان نیز توجه به صنایع دانش‌بنیان را جدی گرفته‌ایم.

افضلی یادآورشد: اگر بتوانیم در حوزه اقتصادی برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم به دستاوردهای خوبی می‌رسیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: دانشگاه‌های شاخصی در استان وجود دارد که با بهره‌گیری از توان علمی آن‌ها و نیز بهره‌گیری از صنایع سبز و های تک می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و به جهش تولید در عرصه صنعت دانش‌محور برسیم.

در ادامه از 32طرح صنعتی و واحد نمونه صنعتی و تولیدی استان قزوین تجلیل شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان