پرورش‌اندام و بدنسازی بافت رو به پیشرفت است

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت گفت: پرورش‌اندام و بدنسازی بافت استعدادهای بی‌نظیری دارد که از زمان انتصابم به عنوان رئیس این هیئت با همفکری پیشکسوتان و بزرگان این رشته سعی کردیم اقدامات قابل‌توجهی انجام دهیم که با توجه به اظهارات کارشناسانِ فن و بزرگان پرورش‌اندام، این رشته در شهرستان بافت روبه پیشرفت است.

پرورش‌اندام و بدنسازی بافت رو به پیشرفت است
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن عزیزپور پس از دیدار با دکتر محمد نصیری قهرمان اسبق جهان، رئیس کمیته فنی فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: به زودی شاهد اتفاقات خوبی در شهرمان با حمایت دکتر محمد نصیری پیشکسوت ارزنده کشورمان در حوزه پرورش اندام و بدنسازی خواهیم بود.
او می‌افزاید: بنده در ابتدای امر که در هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی شهرستان بافت مشغول به کار شدم با همکاری پیشکسوتان و بزرگان این رشته یک برنامه مدوّن طراحی کردیم که براساس همان برنامه کار را جلو بردیم و انصافا اقدامات خوبی هم انجام شد.
به گفته عزیزپور؛ پرورش‌اندام و بدنسازی در شهرستان بافت استعدادهای درخشان و فراوانی دارد که در همین مدت کوتاه با همان برنامه، شکوفا شده‌اند و سبب شده‌اند این رشته در شهرستان بافت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.
او می‌گوید: استعدادیابی، برگزاری مسابقات متفاوت، میزبانی مسابقات استانی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، اعزام ورزشکاران به مسابقات متفاوت، توجه به باشگاه‌های فعال در سطح شهرستان و... از جمله اقداماتی هستند که انجام داده‌ایم و اقدامات دیگری نیز در آینده اجرایی خواهیم کرد.
عزیزپور ضمن تاکید بر استعدادیابی در این رشته ورزشی گفت: با باشگاه‌ها در سطح شهرستان برای استعدادیابی تعامل نزدیک داریم و تمام تلاش‌مان در هیئت بر این اصل متمرکز شده که استعدادهای ناب این رشته را در شهرستان بافت در مسیر شکوفایی قرار دهیم.
رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی بافت در پایان گفت: باید از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که پرورش‌اندام و بدنسازی بافت را حمایت کردند، تشکر و قدردانی کنم.
48
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان