ثبت سفارش گوسفند قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: خیرین برای سفارش قربانی می‌توانند از طریق سایت مجموعه یا اپلیکیشن اقدام کنند.

ثبت سفارش گوسفند قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش خبرآنلاین خراسان رضوی، سید مجید موسوی در نشستی با اصحاب رسانه گفت: در سال های گذشته با وجود ویروس کرونا و مشکلات، فرصت هایی نیز ایجاد شد و ما توانستیم بضورت مجازی ارتباط های خوبی با مردم برقرار کنیم.

وی ادامه داد: ما در موسسه صنعتی گوشت مشهد، تنها مجموعه ای در ایران هستیم که 20 دامپزشک بر محصولات نظارت می‌کنند و برگشت کالا به صورت قطعی صورت می‌گیرد؛ همچنین سفارش روز به صورت رایگان درب منزل افراد در مشهد ارسال خواهد شد.

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد در خصوص سفارشات عید قربان تصریح کرد: برای سفارش قربانی می‌توانند از طریق سایت مجموعه به آدرس اینترنتی mashhadmeat.ir و اپلیکیشن یا از طریق شماره های 31301 و 32015 اقدام کنند.

موسوی افزود: مبلغ پیش پرداخت 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده در دو بازه وزنی زیر 40 کیلو و بالای 40 کیلو مشتریان می‌توانند ثبت سفارش انجام دهند؛ بعد از ثبت سفارش در روز عید قربان طی مقررات این روز قربانی، ذبح و فردای آن روز سفارش در محلی که خواسته شده، تحویل داده می‌شود

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد بیان کرد: این موسسه به عنوان بزرگترین واحد تولید گوشت شمال و شرق کشور، با میانگین 180 تا 200 هزار کیلو انواع گوشت قرمز در روز مشغول خدمت رسانی است.

وی اضافه کرد: در کنار این موسسه 17 مجموعه دیگه مشغول فعالیت هستند و با عرضه بیش از 44 قلم کالا از گوشت های شتر، شتر مرغ، گوسفند و گوساله شرایط را بر اساس شرایط بهداشتی فراهم می‌کنند کنند.

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد خاطر نشان کرد: ما در سال های 99 و 1400 بر اساس شعار مقام معظم رهبری با موضوع اشتغال در افزایش میزان تولید و اشتغال گام های خوبی برداشتیم و بیش از 500 نفر در خطوط ما و 500 نفر به طور غیر مستقیم در این مجموعه به ارایه خدمات مشغول هستند.

موسوی عنوان کرد: برنامه ها طی دوسال گذشته در زنجیره تولید گوشت قرمز بوده و در این دو سال توسعه فعالیت ها را در بخش های مختلف مانند بازار دام، مقوله کشاورزی و تولید نهاده ها و افزایش بهره وری پودر گوشت داشتیم که باعث شده افزایش اشتغال شده است

مدیر عامل موسسه صنعتی گوشت مشهد عنوان کرد: فرایند کشتار صنعتی یک فرایند کاملا علمی است و دام بعد از کشتار در دمای خاصی نگهداری داشته می‌شود و با کنترل زنجیره سرد کالایی دست مردم می‌رسد که تمام بیماری هایی که ممکن است انسان را بیمار کند توسط دامپزشکان ما شناسایی و از آن جلوگیری خواهد شد؛ همچنین مهر قرمز و آبی روی لاشه برای تفکیک جنسیتی زده شده و برچسب بره نرینه یا میش بر روی تمام بسته بندی ها خورده است.

موسوی بیان کرد: اختلاف قیمت زیادی بین کالای ارائه شده مجموعه صنعتی گوشت مشهد و بازار بیرون وجود دارد و ما حتی مقایسه قیمتی نیز در سایت داریم؛ همچنین در طول سال کالاهای تخفیف دار نیز در سایت قرار می دهیم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان