متن درباره قانون و قانون مداری با مفاهیم زیبا

در مورد قانون جملات زیبا با مفهوم ناب و خاصی گفته شده است که در می توانید از آن در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید به همین خاطر در این مقاله مجموعه ای متن درباره قانون را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

متن درباره قانون و قانون مداری با مفاهیم زیبا

همانطور که می دانید درباره قانون بزرگان سخنان زیبا با مفهوم دلنشینی را گفته اند که اکثر افراد به مطالعه این دسته از موضوعات علاقه زیادی دارند بنابراین بهتر است تا پایان مطلب متن درباره قانون همراه ما باشید.

متن زیبا در مورد قانون

مجموعه ای از متن درباره قانون با مفهوم دلنشین

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در بین اکثر افراد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در مورد این موضوع متن و جملات زیبا با مفهوم خاصی وجود دارد به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از متن درباره قانون را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بتوانید از بین آن ها متنی ناب و خاص را انتخاب کنید.

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

 

متن زیبا درباره قانون

نیرومند، پیروزمند است؛ این هنجاری جهان گستر است. از حق و باطل به معنای عام حرف زدن، سخن پوچ است. هیچ خشونت، ناموس ربایی، بهره کشی یا ویرانگری در ذات ستمگرانه نیست، چرا که زندگی در ذات خشونت بار و ناموس ربا و بهره کش و ویرانگر است و جز آن گمان پذیر نیست.

فریدریش نیچه

*****

آنچنان رفتار کن که رفتار تو بتواند به صورت قانون کلی درآید.

ایمانوئل کانت

*****

برای چه توقع دارید که خیالات، تصورات، احساسات، اقدامات و به طور خلاصه زندگی ما آزاد باشد و حال آنکه به چشم خود می بینیم کهکشانهای بزرگ که منظومه خورشیدی ما در برابر آنها هیچ است، در حرکات خود آزاد نیستند و مجبور شده اند که خط سیر ویژه ای را پیموده و از قوانین خاصی پیروی کنند.

موریس مترلینک

*****

انسان‌های خوشبخت و شادمان، قوانین ساده‌ای دارند.

آنتونی رابینز

*****

به یاد داشته باشید که هر گاه از دست کسی خشمگین و یا برآشفته شدید، این، قوانین فردی شما است که ناآرام تان کرده است، نه رفتار طرف مقابل.

آنتونی رابینز

*****

اگر در تمام دنیا یک ذره بی مقدار که خود، جهان دیگری است، از قوانین گیتی پیروی نمی کرد، مدتهای مدیدی بود که جهان ما دیگر این جهان نبود.

موریس مترلینک

*****

هر کسی دارای قوانین و ارزش های ویژه ای است که ممکن است با قوانین و ارزش های شما متفاوت [ =دیگرگون ] باشد؛ ارزش های آنها نه بهتر است و نه بدتر.

آنتونی رابینز

*****

جملات ناب کوتاه در مورد قانون

جملات ناب کوتاه و خاص در مورد قانون

هر کجا که قانون متوقف شود جباریت آغاز می‌شود.

جان لاک

*****

خودخواهی، قانون نمایش (پرسپکتیو) ادراک ما است. مطابق این قانون چیزهای نزدیک، بزرگتر و سنگین تر به نظر می رسند، در حالی که وزن و اندازه همه چیزهایی که دور هستند کاهش می یابد.

فریدریش نیچه

*****

بیشتر ما برای باز شناختن بهای هر چیز، قانونی داریم و آن اینکه، خواستار امور کمیاب هستیم و برای امور بسیار شگفت انگیزی که پیوسته در پیرامون مان رخ می دهد، ارزشی قائل نیستیم.

آنتونی رابینز

*****

چنانچه در زندگی، قوانین ناسازگار بسیاری دارید، درد و رنج زیادی را به جان خواهید خرید و ناامید و سرخورده خواهید شد.

آنتونی رابینز

*****

قوانین فردی خود را به گونه ای سامان دهید که به شیوه ها و راههای بسیار انبوه و گوناگون، احساس عشق و محبت کنید و لذت بردن را برای خویش بسیار آسان سازید.

آنتونی رابینز

*****

زندگی، پدیده ای دگرگون شونده است، از این رو، قوانین ما باید به گونه ای باشد که به ما اجازه ی سازگاری، رشد و لذت را بدهد.

آنتونی رابینز

*****

اگر کامروا نشوید، زندگی، خود به خود و به میزان کافی، شما را دچار رنج خواهد ساخت و نیازی نیست که با ایجاد قوانین سخت، پیوسته خود را دچار رنج و اندوه کنید.

آنتونی رابینز

*****

متن در مورد قانون با مفاهیم خاص

متن خاص درباره قانون

آزادی نه چنان است که یک یا دو بار شکست، یا بارها شکست، یا بی اعتنایی و حق ناشناسی مردم، یا پیمان شکنی، و یا صف آرایی سر نیزه های زور و قدرت و سربازان و توپها و قوانین جزایی، آن را سرکوب کند و از میان بردارد.

والت ویتمن

*****

به طور مطلق، هیچ قانونی وجود ندارد.

فریدریش نیچه

*****

اگر انسان، کسی را جز به عمد بکُشد، این خطا کوچکتر از آن است که او را در جستار زیبایی و نیکی و دادگری و قانون فریب دهد.

افلاطون

*****

در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصیری ندارد.

آلبرت اینشتین

*****

گربه جلو آفتاب پهن می شود و می خوابد. انسان درون زندگی با تمام پیچیدگی هایش پهن می شود و می خوابد. نه این و نه آن، خود را از قوانین سرنوشت ساز رها نمی سازد، تا آن گونه که هستند، باشند. هیچ کس تلاش نمی کند تا وزنه ی هستی را از جا بردارد. در جمع انسانها بزرگ ترین ها عاشق شهرت اند.

فرناندو پسوآ

*****

اگر قوانین دیگران را ندانید، بی شک، بازی را خواهید باخت، زیرا ناگزیر، دیر یا زود، آن قوانین را زیر پا خواهید گذاشت

آنتونی رابینز

*****

جنگ، قانون ابدی زندگی است و صلح، آسایش میان دو جنگ است

فریدریش نیچه

*****

مجموعه ای از متن درباره قانون

متن ناب کوتاه در مورد قانون

قانون طبیعت این است که همیشه حق با کسی است که با صراحت حرف می زند،ولی کیست که معنای صراحت را درک کند؟!.

آدولف هیتلر

*****

وقتی که مسأله پول پیش می‌آید، همه پیرو یک کیش و آئین می‌شوند.

ولتر

*****

تا زمانی که با دیگران درباره‌ی استانداردها و قوانین‌شان گفتگو نکرده‌اید، نمی‌توانید ادعا کنید که قوانین آنها را می‌دانید و نمی‌توانید این چشم‌داشت را از آنها داشته باشید که قوانین شما را ندیده و نشنیده بگیرند و با آن همساز باشند.

آنتونی رابینز

*****

انسانی که با اجتماع تکامل پیدا کرده باشد، از همه جانوران بهتر است و اگر بدون قانون و عدالت زندگی کند، خطرناکترین جانور است.

ارسطو

******

بشر برای فرار از خدا، طبیعت را عامل همه چیز می داند و در طبیعت، قانونی در کار نیست، بلکه پدیده های طبیعی به دلیل قدرت به وجود می آیند.

فریدریش نیچه

*****

گلچینی از متن درباره قانون

سخنان بزرگان در مورد قانون

اینکه احساس کنید، ارزشهای مورد نظرتان برآورده می شود یا نه، بستگی به قوانین فردی شما دارد.

آنتونی رابینز

*****

نابغه در بند حدود دیگران نیست، قانون او در وجود خود اوست. همچون کوهی که آتشفشان از درون می خروشد و کوهپاره ها را از پیش بر می اندازد و دهانه ای برای فوران خود می سازد. فطرت وی قانون می گذارد و کار خود را با آن می سنجد.

یوهان ولفگانگ فون گوته

*****

دربار در هر کجا که وجود داشته است قانون سخنوری و در نتیجه قانون سبک را برای نویسندگان تعیین کرده است.

فریدریش نیچه

*****

آدمی نمی تواند به طبیعت فرمان بدهد، مگر آنکه قوانین ابدی آن را بپذیرد. تنها با وجود چنین شناختی است که طبیعت فرمانبردار آدمی می گردد.

فرانسیس بیکن

*****

متن در مورد قانون با مفهوم دلنشین

در صورت تمایل با کلیک بر روی متن زیبا می توانید جملات خاص و زیبایی را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان