منتظر خرید بیت‌کوین در قیمت‌های پایین‌تر باشید

نویسنده مشهور، رابرت کیوساکی، درباره "بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال ۱۷۸۸" هشدار داده است. وی تاکید کرد که "مشکل واقعی" در بازار اوراق قرضه است که "۴۰ برابر" بزرگتر از بازار سهام است. او منتظر کاهش بیشتر قیمت بیت کوین است.

منتظر خرید بیت‌کوین در قیمت‌های پایین‌تر باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابرت کیوساکی هشدار داد که بازار اوراق قرضه در حال سقوط است.

رابرت کیوساکی، چندین پیش بینی تازه در مورد بازار سهام و اوراق قرضه انجام داده است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده مشهور جمعه در توییتی نوشت:" سقوط بازار اوراق قرضه آمریکا بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال 1788 است. بازارهای اوراق قرضه بزرگتر از بازار سهام است. من اکنون طلا، نقره بیشتری می خرم و منتظر پایین آمدن بیت کوین هستم."

وی همچنین تاکید کرد که بازار املاک و مستغلات چین در حال سقوط است و خاطرنشان کرد که "بیش از 90 میلیون آپارتمان خالی در چین وجود دارد."

منتظر خرید بیت‌کوین در قیمت‌های پایین‌تر باشید

در ادامه توییت، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر توضیح داد:" بازندگان در حال تماشای بازار سهام هستند. مشکل واقعی در بازار اوراق قرضه است. بازار اوراق قرضه 40 برابر بزرگتر از بازار سهام است. لطفا به اوراق قرضه توجه کنید نه سهام. سقوط بزرگ در راه است."

کیوساکی بارها در مورد سقوط بازار و وضعیت اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است. این هفته، او هشدار داد که تورم ممکن است منجر به "رکود بزرگتر" شود، و خاطرنشان کرد که املاک و مستغلات در حال سقوط است.

در ماه آوریل، او در مورد تورم هشدار داد. او همچنین بارها گفت که ما در بزرگترین حباب تاریخ جهان هستیم. در ماه مارس، او پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا در شرف سقوط است و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) بخرند.

کیوساکی چندین بار گفته است که منتظر است تا بیت کوین ارزان شود تا مقدار بیشتر بخرد. ماه گذشته، او فاش کرد که منتظر است تا قیمت بیت کوین به هزار و 100 دلار برسد. اوایل این ماه، او گفت که در موقعیت نقدی است و منتظر است وارد معاملاتی از جمله بیت کوین شود، زیرا قیمت دارایی ها در حال سقوط است.

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان