جدیدترین قیمت پراید، تیبا، شاهین، دنا و تارا / ۲۰۵ میلیون تومان برای خرید محبوب‌ترین پراید

تجارت‌نیوز نوشت:قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، شاهین، دنا و تارا / 205 میلیون تومان برای خرید محبوب‌ترین پراید

قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه سوم مرداد 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید 111 با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، در قیمت 207 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 131 نیز با قیمت 177 میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل 1401 نیز به 411 میلیون تومان رسید.البته پژو 207 اتومات نیز امروز به قیمت 625 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار
تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ 210 میلیون تومان معامله می‌شود. پژو 206 تیپ دو مدل 1401 به 300 میلیون تومان رسید. 206 تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ 360 میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت 599 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

چندی پیش نیز، فربد زاوه در رابطه با تاثیر نرخ ارز بر قیمت خودرو گفت: نرخ دلار به صورت لحظه‌ای بر هیچ بازاری تاثر ندارد. البته باید توجه کرد که افزایش نرخ دلار موجب افزایش موج خرید در بازارها می‌شود. اما کاهش آن تاثیر مثبتی ندارد. اما موضوع قیمت خودرو به تورم پولی کشور ارتباط دارد و نه تورم ارزی.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، شاهین، دنا و تارا ؛ پراید 111 به 207 میلیون تومان رسید

بیشتر بخوانید:


220 256

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان