مدال چشم عقاب Eagle eye medal در کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل، هم اکنون از بهترین و جداب ترین بازی ها بر روی پلتفرم های موبایل های هوشمند محسوب می شود.

بازی کالاف دیوتی موبایل، هم اکنون از بهترین و جداب ترین بازی ها بر روی پلتفرم های موبایل های هوشمند محسوب می شود. این بازی توانسته در سر تا سر جهان طرفداران زیادی را از آن خویش سازد. افراد در هر سنی که باشند می توانند به صورت آنلاین و چند نفره زمان بگذارند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانند. اما اگر تصمیم شما این است که در این بازی به یک گیمر حرفه ای و ماهر بدل شوید لازم است که نکته های مهمی را بدانید. در این مقاله برخی ترفندهای مهم در این بازی را به شما می گوییم. یکی از بهترین مدال هایی که در بازی کالاف دیوتی می توانید به دست بیاورید مدال چشم عقاب است که به آن نیز می پردازیم.

Eagle eye medal مدال چشم عقاب

به نقل از سایت جمینجا : برای دریافت مدال چشم عقاب موارد زیر را انجام دهید.

برای کار کردن با اسنایپر باید سرعت، اتچمنت و دقت بالا داشته باشید.

برای به دست آوردن مدال چشم عقاب بایستی یک پلیر را از فاصله 75 متر در مودهایی که کلاسیک هستند بزنید. همچنین شما می توانید در مود warefare نیز با همین روش این مدال را به دست بیاورید. نکته مهمی که باید برای کسب این مدال به آن دقت کنید این است که حتما باید از فاصله 75 سانتی متری در بتل رویال، با کشتن حریف یا همان دشمن این مدال را به دست بیاورید.

برای کسب این مدال لازم است که بدون بهره گیری از scope دشمن را از فاصله بیشتر از 75 متر از بین ببرید. برای این روش می توانید اسلحه از نوع lmt انتخاب کنید. با اسلحه rkm می توانید فواصل دور را به راحتی بزنید. یکی از راه ها برای به دست آوردن این مدال این است که در اطراف مپ فرود بیایید و 75 متر فاصله را از مپ حفظ کنید و سپس کیل کنید.

راه دیگر این است که یک فضای باز انتخاب کنید و به بالای کوه بروید و هر دشمنی که دیدید بزنید. در این روش می توانید کیس ها را در فضای باز بزنید و 75 متر فاصله را با آن ها حفظ کنید.

روش دیگر این است که به سمت ایردراپ بروید و فاصله 75 متری را حفظ کنید. در این روش به راحتی می توانید دشمن را بکشید.

راه دیگر این است که به دایره آخر زوم بروید. آخرین جایی که یک دایره است. در این جا کوه یا تپه را انتخاب کنید و 75 متر فاصله بگیرید و کیل کنید.

شما می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی به فروشگاه جمینجا مراجعه کنید و سفارش خود را با قیمت مناسب و در کمتر از 20 دقیقه تحویل بگیرید.

کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی گیمرها می توانند به صورت چند نفری بازی کنند. همچنین امکان تجربه در این بازی با سبک بتل رویال را نیز خواهید داشت. چنان چه به بازی های شوتر علاقه دارید، بدون شک بایستی یک شانس به این بازی بدهید. اگر در گذشته بازی های فرنچایز کالاف دیوتی را به انجام رسانده باشید از همان اول نیز می توانید با این بازی به خوبی ارتباط برقرار کنید. چون این نسخه از کالاف دیوتی المان های گذشته را نیز در خود دارد.

در نظر داشته باشید که بازیکنان در این بازی می توانند در بازی های بتل رویال که 100 گیمر دارد شرکت کنند. بنابراین می توانند هیجان بازی با دیگر بازیکنان را نیز تجربه کنند. به علاوه قسمت های چند نفری نیز دارای گروه های پنج نفری است و این جالت نیز دارای جذابیت های خاصی است.

لازم است بدانید که این بازی توانسته هیجان و رقابت در آثار شوتر در اول شخص اکتیویژن را به پلتفرم موبایل اضافه کند. به دلیل این که رقابت در این بازی بسیار بالا است، لذا بسیاری از بازیکنان به دنبال ترفندهای متفاوتی هستند که بتواند تجربه و دانش خود را برای هر چه بهتر بودن در این بازی بالا ببرند. اما باید بدانید که اتفاقا این ترفندها در بازی کالاف دیوتی بسیار زیاد هستند. بنابراین لازم است که شما به عنوان یک گیمر زمان کافی را برای یادگیری و کسب مهارت برای یادگیری و انجام دادن این مهارت ها در این بازی مهیج به خرج دهید تا بتوانید لذت بازی را بیش از پیش تجربه کنید.

برای این که بتوانید این بازی را به انجام رسانید لازم است که تلفن هوشمند مناسبی برای این بازی تهیه کنید. شما برای این که بتوانید بازی کالاف دیوتی را بر روی گوشی خود نصب کنید نیاز به حداقل 1.6 گیگا بایت فضا دارید.

بنابراین لازم است تا قبل از هر چیز از میزان فضای خالی بر روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید که اگر این فضا برروی گوشی شما نباشد، نمی توانید بازی کالاف دیوتی را اجرا کنید.

به علاوه لازم است بدانید که این بازی به طور معمول، فایل هایی را که نیاز دارد را بارگیری می کند. بنابراین امکان دارد که حجم آخر این بازی به بیشتر از 12 گیگابایت برسد.

توجه داشته باشید که لازم است که اعلان ها در پس زینه موبایا خود را بایستی از فعالیت بیندازید. چنان چه گوشی شما وضعیت game mode دارد می توانید از آن بهره ببرید. این حالت به شما کمک می کند که اعلان های مرتبط به برنامه هایی که در حال حاضر به ان ها احتیاج ندارید حدف شوند. بنابراین برنامه های اضافی در موبایل شما از فعالیت می افتند یا به اصطلاح غیر فعال می شوند. بنابراین پردازنده همه تلاش خود را خواهد کرد که بازی را به بهترین نحو به اجرا در بیاورد.

برای ورود به بازی کالاف دیوتی لازم است که از اکانت کاربری یا فیس بوک وارد شوید.

در نظر داشته باشید که امکان وارد شدن به بازی کالاف دیوتی با بهره گیری از اسم کاربری و کلمه عبور وجود ندارد. لازم است که شما از اکانت کاربری فیس بوک یا حساب اکتیویژن کالاف دیوتی استفاده کنید. همچنین شما می توانید به عنوان مهمان به بازی وارد شوید. چنان چه از حساب فیس بوک خود استفاده می کنید نمی توانید پروفایل خود را به گوشی دیگر منتقل کنید. بنابراین اگر بخواهید که بازی را بر روی تبلت ادامه دهید و یا این که یک گوشی جدید خریداری کرده اید با هیچ مشکلی روبرونمی شوید. این شرایط برای بهره گیری از اکانت کاربری اکتیویژن صادق است.

اما همان طور که پیش از این اشاره کردیم ترفندهای زیادی در بازی کالاف دیوتی وجود دارد که همواره می توانند به عنوان مشوق شما در این بازی محسوب شوند. در این بازی با اتصال به اکانت کاربری در بازی کالادف دیوتی یک شخصیت متفاوت خواهید داشت.

مدال ها در بازی کالاف دیوتی موبایل

در این بازی شما به عنوان یک بازیکن می توانید 85 مدال به دست بیاورید که فقط 42 مدال را می توانید در وضعیت چند نفری از آن خود سازید. در نظر داشته باشید که شما می توانید هر تعدادی که بخواهید مدال جمع آوری کنید. البته این بستگی به سعی و تلاش خودتان دارد.

در زیر چند مدال را به شما معرفی می کنیم که برای به دست آوردن آن ها در بازی کالاف دیوتی راه سختی در پیش ندارید. به بیان دیگر به دست آوردن این مدال ها بسیار راحت است.

مدال Bull’s Eye

نخستین مدال در گیم کالاف دیوتی موبایل که فقط در وضعیت چند نفری در دسترس است. این نوع مدال برای امتیازدهی است. نکته جالب این که زمانی که این مدال را به دست بیاورید، فعال کردن پهپادها و کشتن دیگر گیمرها برای شما به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود.

مدال های کالاف موبایل

مدال Medic

این نوع مدال در دسته مدال های کشتارجمعی است. در نظر داشته باشید که این مدال در وضعیت BR استفاده می شود. برای کسب این مدال لازم است که حداقل بیشتر از 200HP به دیگر گیمرها بدهید و یا این این که به میزانی که لازم است در در یک رقابت BR زنده باشید.

مدال Berserker

برای کسب این مدال شما باید به صورت چند نفری بازی کنید و 3 نفر از گیمرها که از حریفان شما هستند را بلافاصله یکی بعد از دیگری از بین ببرید و بعد از کشتن آن ها همچنان زنده باشید. در نظر داشته باشید که انجام دادن این کار خیلی راحت است. برای کسب این مدال لازم است که در یک مکان کمین کنید و یا در یک کنج به صورت درازکش قرار بگیرید تا به آسانی، دیگر بازیکنان را بتوانید از بین ببرید و همچنین هیچ صدمه ای به شما نرسد.

مدال Worm

این مدال را نیز شما می توانید به آسانی در بازی کالاف دیوتی از آن خویش سازید. گیمرها می توانند در دو وضعیت BR و چند نفری این مدال را از آن خویش سازند. برای این که بتوانید این مدال را به دست بیاورید لازم است که یک نفطه را برای پایین آمدن انتخاب کنید و تلاش کنید که بیشتر از 3 دقیقه زنده باشید. بعد از گذشتن سه دقیقه این مدال برای شما است. توجه داشته باشید که کسب این مدال در قیاس با سایر مدال ها کار به مراتب راحت تری است.

تهیه شده در : https://geminja.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان