معرفی شیک‌ترین دستبند طلا برای خانم‌ها

توصیه می‌شود که در استفاده از زیورآلات یه نقطه کانونی انتخاب کنید مثلا هنگام استفاده از یک گردنبند بزرگ بهتر است از گوشواره و دستبند ساده‌تر استفاده کنید.

دستبند طلا زنانه به طور مداوم با تغییر زمان در حال ظهور و تکامل بوده اند. دستبندهای طلا به شکل محبوبی از جواهرات برای زنان مدرن تبدیل شده است. با جایگزینی النگوهای قدیمی ، دستبندها راه خود را به مجموعه جواهرات زنانه پیدا کرده اند . دستبند ها برای پوشیدن روزمره ایده آل هستند نقش جواهرات در عصر امروز فراتر از زینت است. بخشی از روزمرگی ماست برای هر کسی که عاشق جواهرات است، دستبند طلا یک اکسسوری است و دستان شما را تکمیل می کند . دستبند یکی از جواهرات ظریفی است که هرگز نباید از کیف جواهرات زنانه کم شود. دستبند جواهری ظریف، همه کاره و جاودانه است که به بهترین شکل نماد کلاس و ظرافت است. فروشگاه های آنلاین طلا نظیر دیجی کالا و هنزاگلد امکانات جدیدی برای خرید زیورآلات و جواهرات به مشتریان ارائه می کند.

مدل های دستبند طلا :

یک دستبند طلا با طراحی خیره کننده به هر لباسی جذابیت و ظرافت می بخشد . مهمترین ویژگی در انتخاب و خرید دستبند طلا دقت در کاربرد و استفاده از آن است. قبل از خرید دستبند طلا بدانید برای چه مراسمی می خواهید از دستبند استفاده کنید. بهترین راه برای پوشیدن آن این است که آن را با یک ساعت ست کنید. این زیورِ دست، شیک و امروزی که در صدها طرح موجود است، برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

دستبند النگویی طلا

همان گونه که از نام آن پیداست ظاهری شبیه یک دستبند گرد دارد. اما دارای قفل بوده و قسمتی از دستبند باز و بسته می شود. این دستبندها برای دست های پر و کمی چاق مناسب هستند و زیبایی خاصی به دستان می دهد. در هنگام خرید این نوع دستبند حتما به قفل آن توجه کنید و استحکام و کیفیت قفل را در اولویت خود قرار دهید. دستبند النگویی طلا برای دختر خانم ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و گزینه ای شیک برای زیورآلات آنها محسوب می شوند.

جهت خرید و مشاهده محصولات به فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد مراجعه نمایید

دستبند زنجیر طلا

از زنجیرهای طلایی ساده تشکیل شده است که گاهی با آویز و پلاک تزئین می شود. این دستبندها ظاهری ظریف دارند که روی دست خانم ها بسیار زیبا می شود. دستبندهای زنجیر طلا با هر لباسی ست می شوند و برای دخترانی که مچ باریکی دارند انتخابی عالی هستند. دستبندهای زنجیر طلا نیز به دلیل ساختار نازک و سبکی که دارند نسبت به سایر انواع دستبند ارزانتر هستند. بنابراین، می توان آن را با تزئینات دیگر تکمیل کرد.

شیک‌ترین دستبند طلا برای خانم‌ها

دستبند ایتالیانو HEN 1271(هنزاگلد)

این مدل از دستبند در محیط کارِ شاد و غیررسمی‌تر می‌توانید دستبند طلا زنانه که دارای یک سنگ رنگی و یا کریستال قیمتی است دست کنید اما توجه داشته باشید در محیط‌های کار درمانی و مهدکودک‌ها از دستبندهای دارای بخش‌های تیز که خطرآفرین هستند دوری کنید.

دستبند مارک کارتیه MIL031(هنزاگلد)

 
 
در قرارهای عاشقانه باید از دستبندی استفاده کنید. که به زیبایی و ظرافت شما بیافزاید و توجه را به سمت خود جلب کند. پس توصیه می‌کنیم از دستبند طلا زنانه ظریف که با کمک سنگ‌های قیمتی و کریستال‌های رنگی تزئین شده‌اند، استفاده کنید و حتما رنگ سنگ‌ها و کریستال را با رنگ لباس خود ست کنید.

دستبند برال hen 1304(هنزاگلد)

 

اما در مهمانی‌های کوچک و خانوادگی یا دوستانه می توان دستبند با رنگ و جنس و اندازه مختلف باتوجه به لباستان را استفاده کنید و نگران شلوغ دیده شده دستتان نباشید. اما نکته مورد توجه در اینجا این است که به طول ساعد دستتان برای پوشیدن همزمان دستبند طلا زنانه مختلف دقت کنید. ساعد های کوتاه‌تر با تعداد کمتر و مدل‌های ساده‌تر؛ و ساعدهای بلند با تعداد بیشتر دستبند و تنوع طرح و رنگ‌ها بیشتری زیبای و جلوه پیدا می کنند.

سخن آخر:

در آخر توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب و خرید دستبند باید به تناسب آن با سایر زیورآلات و اکسسوری شما باشد. معمولا توصیه می‌شود که در استفاده از زیورآلات یه نقطه کانونی انتخاب کنید مثلا هنگام استفاده از یک گردنبند بزرگ بهتر است از گوشواره و دستبند ساده‌تر استفاده کنید. همچنین ترکیب دستبند و گوشواره طلا معمولا یک استایل مناسب روزانه است. و هنگام خرید دستبند طلا، یک جفت گوشواره مناسب با آن نیز خریداری کنید.

با سفارش طراحی سایت کسب و کار خود را رشد دهید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان