قالیباف : کارنامه امنیتی ، عالی ؛ اقتصادی ، خجالت زده مردم هستیم

ایلنا نوشت:قالیباف گفت: دستاورد و کارنامه امنیتی ما عالی است و کارنامه دفاعی و امنیتی خود را با افتخارسر دست می‌گیریم هرچند باید بپذیریم که در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم و خجالت زده مردم هستیم.

قالیباف : کارنامه امنیتی ، عالی ؛ اقتصادی ، خجالت زده مردم هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات دشمنان تاکید کرد: بعد از سال‌ها تقابل نظامی و امنیتی دشمنان با جمهوری اسلامی در بحث بقا و امنیت کشور با وجود اتفاقاتی که هر کدام می‌توانست کشوری را از پای در بیاورد، اما دستاورد و کارنامه امنیتی ما عالی است هرچند در برخی بخش‌ها نظیر عرصه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم.

در نشست وزیر و جمعی از مدیران حقوقی وزارت اطلاعات با بیان این که این جمع، جمعی است که نقش موثری در امنیت کشور دارد ضمن تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات دشمنان، گفت: اگر خدای نکرده امنیت به هر شکلی خدشه دار شود زندگی مردم هم در بعد معنوی و هم مادی دچار اختلال می‌شود به خصوص امنیت پایدار در منطقه‌ای که کانون بحران هاست.

                                                   قالیباف: خجالت زده مردم هستیم

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اقدامات امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برخلاف ادعاهای برخی انقلابی‌های پشیمان شده، واقعیت این است که منطق انقلاب ما فرهنگی بود و اساسا برگ برنده ما این بود که هیچ مسئله امنیتی نداشته باشیم، اما طراحی دشمن به نحوی بود که از همان ابتدا، انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف امنیتی و نظامی درگیر کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به خصوص آمریکا و اسراییل مطمئن بودند که در مقابل قدرت فرهنگی ملت ایران قدرتی ندارند و براساس حساب و کتابی که انجام دادند تصورشان این بود که می‌توانند کار ما را در جنگ تحمیلی تمام کنند، اما مجاهدت مردم ایران این تصور آن‌ها را باطل کرد.

وی اضافه کرد: امروز و از پی سال‌ها تقابل نظامی و امنیتی دشمنان با جمهوری اسلامی، در بحث امنیت کشور با وجود اتفاقاتی که هر کدام می‌توانست کشوری را از پای در بیاورد، اما دستاورد و کارنامه امنیتی ما عالی است و کارنامه دفاعی و امنیتی خود را با افتخارسر دست می‌گیریم هرچند باید بپذیریم که در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم و خجالت زده مردم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی که علیه ملت ایران درجریان است گفت: براساس گزارش‌هایی که به دست ما می‌رسد، عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است و به صورت جزیی در بخش‌های مختلف دشمن درحال رصد و ضربه زدن به حوزه‌های اقتصادی کشور است.

وی همچنین از جنگ شناختی و رسانه‌ای به عنوان دومین عرصه نبرد دشمن با ملت ایران نام برد و گفت: در این جنگ دشمن در حال اجرای سناریویی است که هدف آن از بین بردن امید مردم به خصوص جوانان و القای حس بن بست به آن هاست.

وی افزود: اگر همه بخش‌های کشور دارای انسجام باشند و یک اولویت را دنبال کنند با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، در یک برنامه مدون میان مدت می‌توان ثبات اقتصادی را در کشور ایجاد کرد به نحوی که مردم این تحول را به خوبی احساس کنند.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: برای مقابله با جنگ شناختی و رسانه‌ای که در جریان است ما به جهاد تبیین نیاز داریم و برای موفقیت در بخش‌های مختلف و حل مشکلات گوناگون کشور نیازمند جهاد تصمیم نیزهستیم.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان