دکتر قدسی زاد، جراح زیبایی بینی در تهران گیشا

هر گونه تصمیم گیری برای جراحی بینی باید با مراجعه حضوری به پزشک متخصص و معاینه و مشورت ایشان انجام شود. برای تنظیم جلسه مشاوره با مطب دکتر قدسی زاد تماس بگیرید.

دکتر قدسی زاد، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر قدسی زاد جراح زیبایی بینی در تهرانجراحی ترمیمی بینی که در اصطلاح علمی به زبان انگلیسی راینوپلاستی نامیده می شود یکی از انواع جراحی های زیبایی و یا ترمیمی است که در تمام دنیا صورت می گیرد. جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، در حین این جراحی به اصلاح فرم بینی و رفع مشکلات تنفسی می پردازد. اصلاح فرم بینی به منظور زیبایی بیشتر صورت با رفع مشکلاتی از قبیل قوز بینی، کج بودن بینی، گوشتی بودن بینی که فرم دلخواه زیباجو یا بیمار نیست و افتادگی یا اصلاح پهن بودن نوک بینی انجام می شود.

بینی به عنوان عضو مرکزی صورت، عاملی مهم در برقراری تعادل کلی در صورت هر فرد است. گاه وقتی به طور مجزا به بینی نگاه شود، بینی ایراد عمده ای نداشته باشد، اما در تناسب با سایر اجزای صورت به گونه ای باشد که بر روی زیبایی و ظاهر فرد اثر بگذارد. از این جهت، جراحان زیبایی پیش از انجام جراحی مورد نظر، زمان بسیاری را به  بررسی کلی تمام اجزای صورت و در نظر گرفتن تناسب تمام بخش ها همچون چانه، ابرو، گونه، چشم و نمای کلی صورت فرد می‌ پردازند.

دکتر قدسی زاد، جراح زیبایی بینی در تهران گیشا اعمال هر گونه تغییر در بینی را در تناسب با سایر اجزای صورت طراحی نموده تا تقارن کلی چهره افزایش یابد. برای دستیابی به یک بینی زیبا، باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت. عمده ی کسانی که متقاضی عمل جراحی بینی هستند، از وضعیت ظاهری فعلی بینی خود ناراضی می باشند. در برابر، تعداد کمتری نیز هستند که به دلایل دیگری همچون مشکلات تنفسی به دلیل وجود نقص های ساختاری، یا آسیب دیدگی بر اثر سوانح مراجعه می کنند. افراد متقاضی این عمل جراحی باید از سلامت کافی برخوردار بوده و پیش از عمل به درستی درک صحیحی از ریسک ها و خطرات احتمالی آن به دست آورده باشند.

 پزشک جراح، دکتر قدسی زاد در تهران با توضیحات کامل پیش از عمل، سطح توقعات فرد متقاضی عمل را به حالتی واقع بینانه نزدیک می کند. یک فرد متقاضی جراحی بینی باید بداند که عمل جراحی زیبایی بینی تنها به تغییر شکل بینی و بهتر شدن این عضو منجر می شود و نه کل صورت. داشتن بینی بسیار بزرگ نسبت به صورت، داشتن قوز بر روی پل بینی، بینی پهن، افتادگی در نوک بینی، نوک بینی رو به جلو، سوراخ های بینی بیش از حد بزرگ، انحراف بینی یا عدم قرارگیری بینی در وسط صورت، و عدم تقارن بینی بر اثر سانحه از جمله مواردی هستند که افراد را به سمت انجام جراحی زیبایی سوق می دهند. گاه نیز مشکل فراتر از ظاهر بوده و فرد به خاطر مشکلات مربوط به ساختار داخلی بینی، مشکلات تنفسی، انحراف تیغه یا سایر مشکلات مربوط به آن به عمل جراحی روی می آورد. اینها انواع مسشکلاتی هستند که در رابطه با بینی وجود دارند.

متخصص گوش و حلق و بینی برای جراحی بینی با هر یک از این مشکلات باید بتواند آنها را به شیوه ای صحیح عمل کند. پس نیاز به بهترین جراح راینوپلاستی است تا با استفاده از تجربه و مهارت خود عملی با بهترین نتیجه را انجام دهد. در واقع انتخاب یک جراح مناسب می تواند به عنوان مهم ترین بخش از تصمیم  فرد برای جراحی زیبایی بینی باشد. به همین دلیل پس از تصمیم به انجام جراحی بینی، باید به انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب پرداخت. چنین جراحی باید دارای ویژگی هایی همچون داشتن اخلاق حرفه ای، صبر و حوصله برای پاسخگویی به بیمار، داشتن مهارت کافی در کار جراحی بینی، ارائه ی راهنمایی کامل و با حوصله برای بیمار قبل و بعد از جراحی باشد. پزشکان زیبایی باید از حس زیبایی شناسی قوی ای برخوردار بوده و مهارت انتخاب مدل مناسب برای بینی هر فرد را داشته باشد.

تاکید میشود بدون مراجعه به پزشک متخصص جراح و مشورت با پزشک و انجام معاینات هیچ گونه تصمیم گیری انجام نگیرد. هر گونه تصمیم گیری برای جراحی بینی باید با مراجعه حضوری به پزشک متخصص و معاینه و مشورت ایشان انجام شود. برای تنظیم جلسه مشاوره با مطب دکتر قدسی زاد تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان