وزیر اقتصاد در گنبدکاووس:

افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است

وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه با هدایت های رهبری و مجاهدت دولت تلاشها برای رفع مشکلات اقتصادی با جدیت ادامه دارد، گفت: به فضل الهی افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است.

سید احسان خاندوزی در شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حسینی هیئت فاطمیون در جوار مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید علیه السلام با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که در شهر نماد وحدت و همدلی در شب عاشورا حاضر شده ام، اظهار کرد: وجود نازنین حضرت یحیی بن زید علیه السلام نوه بلافصل امام سجاد علیه السلام برکتی برای همه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس است.

وی با بیان اینکه هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت در ماههای اخیر با شدت و جدیت ادامه دارد، افزود: تردیدی نداشته باشید که با توکل بر خدا روزهای روشنی در انتظار کشور عزیزمان خواهد بود. 

وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر اینکه ما از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نخواهیم‌کرد، ادامه داد: از شما عزیزان نیز خواهش دارم مسئولان دولت به ویژه رئیس جمهور را از دعاهای خیر خود محروم‌نکنید تا بر دشمنان خارجی و بدخواهان‌داخلی فائق آمده و در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

به گزارش ایسنا در حاشیه این بازدید، مسئولان و مدیران ارشد شهرستان گنبدکاووس و عزاداران حسینی این شهرستان از وزیر اقتصاد و امور دارایی خواستار اجرای طرح جامع بهسازی و توسعه حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید علیه السلام شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان