رسانه ها در مقابله جنگ نرم دشمن باید نقش آفرینی داشته باشند

مسئول بسیج رسانه مازندران با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: رسانه ها در مقابله جنگ نرم دشمن باید نقش آفرینی داشته باشند.

رسانه ها در مقابله جنگ نرم دشمن باید نقش آفرینی داشته باشند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در پیامی اظهار داشت: تلاقی شدن روز عاشورا و روز خبرنگار حسن تصادفی است تا بیشتر بدانیم و بیاندیشیم که عاشورا و حماسه کربلا بزرگترین نمونه و مصداق بارز مطالبه گری و فسادستیزی در برابر جریان فساد و فاسدان و مستکبران زمان است.

وی افزود: در عرصه تقابل حق و باطلِ دنیای امروز، عیادی مستکبرین به دنبال تخریب چهره اولین و تنها حکومت شیعی و دینی دنیا به وسیله ابزارها و امکانات رسانه‌ای دربند خویش هستند؛ لذا اهمیت فعالیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای در جبهه حق و باطل بیش از پیش و در اطاعت از فرمان رهبری و جهاد تبیین خودنمایی می‌کند و می‌طلبد که شما عزیزان با منش و معرفت عاشورایی، رسالتی زینبی را ایفا کنید.

حق شناس گفت: حسن تلاقی روز خبرنگار و عاشورای حسینی درس‌ها و پیام‌های زیادی دارد که فعالان رسانه‌ای باید توجه و تامل بیشتری در آن نسبت به واقعیت‌های موجود در نبرد کنونی جبهه حق و باطل داشته باشند.

ضمن آرزوی قبولی عزاداری تمام همکاران گرانقدر؛ روز خبرنگار را گرامی داشته و برای خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و تمامی فعالان رسانه‌ای مازندران آرزوی شفاعت و زیارت آقا اباعبدالله الحسین (ع) را داریم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان