وضعیت عجیب ارزان‌ترین خانه های تهران در پنج سال / افزایش قیمت ٨٠٠ درصدی ملک در پایتخت

اقتصادآنلاین نوشت: منطقه ١٨، همواره به عنوان یکی از مناطق ارزان قیمت تهران در حوزه مسکن شناخته می‌شده و خانه‌های این منطقه عموما ارزان‌ترین خانه‌های تهران هستند. قیمت مسکن در این منطقه طی ۵سال بیش از ٨٠٠درصد افزایش قیمت داشت.

وضعیت عجیب ارزان‌ترین خانه های تهران در پنج سال / افزایش قیمت ٨٠٠ درصدی ملک در پایتخت

مستاجر باشید یا صاحب خانه، دیگر قطعا از افزایش قیمت عجیب و سرسام‌آور خبر دارید؛ قیمت مسکن در این چند سال به طرز عجیبی جهش یافته و متقاضیان مسکن را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

اما نکته جالب این است که همواره در طی این سالها منطقه١٨ ارزان‌ترین منطقه تهران بوده است. اما نکته قابل تامل، افزایش قیمت مسکن در این منطقه طی 5سال اخیر است.

براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در منطقه ١٨ از متری ٢میلیون و ٢٧٠هزار تومان در تیر ٩6 به متری ٢٠میلیون و ٧٧٨هزار تومان در تیر١4٠١ رسیده است. یعنی در طی 5سال متوسط قیمت مسکن در این منطقه بیش از ٨٠٠درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است قیمت مسکن در منطقه ١٨ در تیر ١٣٩٧، حدود سه میلیون و ٩٨6هزار تومان، در تیر ٩٨، قریب به 6میلیون و ٨٩هزار تومان،در تیر ٩٩، حدود ٩میلیون و 6٣٠هزار تومان و در تیر ١4٠٠ تیر ١٣میلیون و 44٢هزار تومان بوده است.

ارزان ترین خانه های تهران در پنج سال، ٨٠٠ درصد گران شدند

بیشتر بخوانید:

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان