قیمت چوب گردو خشک کیلویی ایرانی

اگر می خواهید بدانید قیمت چوب گردو کیلویی متری چند است بهتر است با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشید تا از مناسب ترین قیمت اطلاع یابید. لازم به ذکر است قیمت ارز تاثیری مستقیم بر نرخ محصولاتی، از جمله چوب گردو کیلویی دارد به طوری که با افزایش قیمت ارز، ارزش محصول مورد نظر نیز به شکل قابل توجهی افزایش می یابد به همین دلیل گران است. چوب گردو به دلیل کیفیت بسیار بالا گران است و هرچه درجه کیفی محصولات بیشتر باشد قیمت آن نیز گران تر است و عمر طولانی این نوع محصول یک عامل مهم در تعیین نرخ آن به شمار می رود.

قیمت چوب گردو خشک کیلویی ایرانی

استعلام قیمت چوب گردو کیلویی به صورت هفتگی و روزانه امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت تلفنی اطلاعات بیشتری کسب نمایند. کیفیت ایجاد شده در محصولات موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود که به دلیل افزایش ماندگاری کالا می باشد. این محصول حین تولید مخارجی را به وجود آورده است که به همراه هزینه مواد اولیه در نرخ نهایی محصول موثر می باشد. این کالا قیمت بسیار خوبی دارد و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد. همچنین قیمت چوب کیلویی با بهترین کیفیت نسبت به قیمت جزئی کالا بسیار مناسب بوده و اگر شما جزء افرادی هستید که وقت زیادی برای خرید حضوری ندارید بهتر است کالاهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید و با خرید غیر حضوری محصول در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

قیمت چوب گردو خشک

خشک کردن محصولات یکی از روش های بسیار مفید برای نگهداری طولانی مدت آن ها می باشد. محصولات چوبی هم از این قاعده مستثنی نیستند، چرا که به وسیله خشک کردن، آب میان بافتی در چوب از بین رفته و از رشد قارچ و پوسیدگی آن جلوگیری می شود. چوب گردو خشک از محکم ترین نوع چوب برای تولید لوازم خانگی از قبیل مبلمان و میز ناهارخوری و همچنین میز پذیرایی و عسلی می باشد. از آنجا که چوب ماده ای آب دوست می باشد؛ باید در فرایند خشک کردن آن نهایت دقت را به کار برد تا به مرور زمان چوب باد نکرده و از مقاومت آن کاسته نشود .

قیمت چوب گردو خشک کیلویی ایرانی

چوب گردو خشک به عنوان یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع چوب در تهیه لوازم چوبی منزل و همچنین برای استفاده و طراحی دکوراسیون داخلی ادارات، سالن های کنفرانس و… کاربرد دارد. قیمت چوب گردو خشک را می‌توان از مراکز معتبر تهیه و تولید چوب جویا شد.چوب گردو خشک با توجه به نوع چوب و همچنین موارد ذکر شده در تهیه چوب خشک که در بالا ذکر شد، می تواند از قیمت های مختلفی برخوردار شود که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید چوب گردو خشک می‌توانند از طریق این سایت و حتی روش خرید مستقیم از مراکز تولید چوب گردو خشک اقدام نمایند.

قیمت چوب درخت گردو + خرید فروش کیلویی

کشور ایران به خاطر پهناوری و آب و هوای چهار فصلی مساعد کشت درختان مختلفی مثل درخت بلوط، راش، سرو، چنار و گردو است. گردو به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد یکی از محصولات پرطرفدار و پرمشتری در ایران است و افرادی که تازه می خواهند وارد دنیای تجارت شوند، می توانند این محصول را به عنوان محصول تجاری خود انتخاب کنند. از همه بخش های گردو می توان استفاده کرد؛ هم از چوب و برگ درختش و هم از پوست سبزش و هم از مغز گردو؛ همه این بخش ها مشتریان خاص خود را دارند.

قیمت چوب گردو خشک کیلویی ایرانی

قیمتی که در داخل ایران به عنوان چوب درخت گردوی آمریکایی مطرح است، در هر متر مکعب بین 30 تا 50 میلیون تومان می باشد؛ قیمت چوب درخت ترکیه زیر 20 میلیون تومان معامله می شود. قیمت چوب گردو ایرانی زیر 15 میلیون تومان می باشد. چوب درخت گردو به صورت ورقه ای هم خرید و فروش می شود که قیمت نمونه ترک آن هر متر مکعب سه میلیون تومان است. سالیانه 11.5 میلیون دلار چوب درخت گردو در جهان معامله می شود که سهم ایران 48 هزار دلار می باشد؛ این عدد کم حاکی از آن است که کشور ما در این نوع از تجارت چندان نقش موثری ندارد اما می تواند سهم خودش را از این بازار پررونق افزایش دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان