قیمت طراحی سایت با وردپرس با مهندس سازمند

در ادامه قصد داریم چند نمونه از مهمترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس را بررسی کنیم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام طراحی سایت توسط یک تیم متخصص می باشد. معمولا قیمت طراحی سایت وردپرسی یک عدد ثابت نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موضوع باعث شده تا تقریبا هر سایتی قیمت مخصوص به خود را داشته باشد. بدین ترتیب برای اطلاع از قیمت دقیق یک سایت، باید همه پارامترهای مد نظر را به تیم طراحی سایت ارائه دهید تا محدوده قیمت آن مشخص شود. در ادامه قصد داریم چند نمونه از مهمترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس را بررسی کنیم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
 

تاثیر نوع کسب و کار بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس

یکی از فاکتورهای موثر بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس، نوع کسب و کار شما می باشد. برای مثال افرادی که نیاز به یک سایت شرکتی داشته، می توانند با هزینه کمتری نسبت به افرادی که نیاز به سایت فروشگاهی دارند، کار طراحی سایت را به طراح سایت یا شرکت و تیم بسپارند. امکانات و قابلیت هایی که برای هر کسب و کاری باید به سایت اضافه شوند باعث این اختلاف قیمت می شوند. البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که برای برخی از مشاغل مثل صرافی نیز امکان طراحی سایت با وردپرس وجود ندارد. بدین ترتیب اولین چیزی که باید در هنگام طراحی سایت مشخص گردد، نوع کسب و کار می باشد.

تاثیر نوع و میزان هاست بر روی قیمت طراحی سایت با استفاده از وردپرس

اول به نوع هاست می پردازیم، هاست ها دارای دو نوع اختصاصی و مشترک هستند. هاست های مشترک معمولا قیمت کمتری نسبت به هاست اختصاصی دارند. البته باید این موضوع را مد نظر داشت که کیفیت هاست های اختصاصی بسیار بهتر از هاست مشترک می باشد. با توجه به میزان بازدید، سطح درآمد و نوع کسب و کار می توان هاست مناسب را انتخاب کرد. میزان یا حجم هاست را در هنگام تهیه هاست می توان مشخص کرد. قطعا هر چقدر این میزان بیشتر انتخاب شود، هزینه پرداختی افزایش می یابد.

نقش انتخاب دامنه در قیمت طراحی سایت ارزان وردپرس

انتخاب دامنه در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیرگذار می باشد. رایج ترین دامنه هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند، دامنه های آی آر ir و دات کام .com می باشند. هزینه ای که بابت سایت های دات کام .com پرداخت می شود، بسیار بیشتر از هزینه مربوط به دامنه آی آر ir می باشد.

پشتیبانی از زبان های مختلف

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس، چند زبانه بودن یا پشتیبانی از زبان های مختلف است. معمولا سایت های تجاری باید از چندین زبان مختلف مثل انگلیسی، عربی و فارسی پشتیبانی کنند. این موضوع باعث می شود تا هم مشتریان داخلی را جذب کنند و هم مشتریان خارجی حوزه خلیج فارس و همچنین مشتریان سایر نقاط دنیا مثل اروپا را جذب نمایند.

انتخاب قالب و نقش آن بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس دارای قالب های آماده ای بوده که شاکله اصلی وب سایت را تشکیل می دهند. استفاده از این قالب های آماده معمولا با مبالغ کم بوده و توصیه می شود از قالب های استاندارد بین المللی ترجمه شده استفاده کنید و لایسنس قالب را بخرید. در صورت نیاز به طراحی قالب اختصاصی قضیه کمی متفاوت می شود. قالب های اختصاصی با توجه به کیفیت و کارایی که دارند با قیمت های مختلفی طراحی می شوند.

انتخاب قالب مناسب برای وردپرس

تاثیر افزونه ها بر روی قیمت طراحی سایت با استفاده از وردپرس

وردپرس دارای افزونه های بسیار زیادی است. هر کدام از این افزونه ها یا پلاگین ها می توانند یکی از نیازهای کاربران را برطرف نمایند. برخی از این افزونه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. تعدادی از افزونه ها اما باید خریداری شوند و گران نیز هستند. نوع و تعداد افزونه های خریداری شده می توانند بر روی قیمت تمام شده طراحی سایت با وردپرس تاثیرگذار باشند. ضمنا توصیه می شود حتما با یک مشاور دیجیتال مارکتینک قبل از شروع پروسه طراحی سایت ورپرس خود مشورت نمایید.

قیمت یا ارزش گذاری وبسایت برای فروش

تعیین ارزش یا قیمت سایت برای فروش رو می توان با توجه به تعداد بازدید سایت انجام می شود برای تعیین قیمت یا ارزش وبسایت برای فروش باید از متخصصین این حوزه مشورت بخواهید. آنها با توجه به تعداد بازدید ها و آنالیز کاربران نتایج گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول گوگل، دامین اتوریتی، پیج اتوریتی، سئو آف پیج و درصد مقبولیت و کیفیت آن، بک لینک های با کیفیت و اسپم اسکور یا درصد کلاه سیاه (بلک هت) کار کردن سایت قیمت گذاری یا ارزش‌گذاری میشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان