لوکس‌ترین هتل‌های دبی

هر گاه که نام دبی (Dubai) شنیده می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌آید، تجمل و زرق و برق آن است. در این شهر، بلندترین برج جهان، بزرگترین فروشگاه جهان و برخی از بهترین رستوران‌ها و هتل‌های دنیا وجود دارند

لوکس‌ترین هتل‌های دبی

هر گاه که نام دبی (Dubai) شنیده می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌آید، تجمل و زرق و برق آن است. در این شهر، بلندترین برج جهان، بزرگترین فروشگاه جهان و برخی از بهترین رستوران‌ها و هتل‌های دنیا وجود دارند. در دبی که به عنوان «شهر طلا» نیز شناخته می‌شود، جاهای دیدنی زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها بازدید کرد و تفریحات مختلفی را نیز می‌توان انجام داد. در دبی طیف گسترده‌ای از هتل‌ها با محدوده قیمت متفاوت وجود دارند که می‌توانید بسته به بودجه خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. در این میان نیز برخی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جهان در این شهر قرار دارند که اقامتی مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی لوکس‌ترین هتل‌های دبی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

1. هتل تاج دبی

The Taj Dubai

The Taj Dubai

هتل تاج دبی (The Taj Dubai) در منطقه خلیج بیزنس و در خیابان برج خلیفه (Burj Khalifa) قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره با طراحی هندوستانی است و سبکی امروزی و کلاسیک دارد که برای هر فردی مناسب است. این هتل برجسته دارای 300 اتاق است که شامل اتاق‌های لوکس مشرف به شهر و برج خلیفه و همچنین سوئیت‌های فوق مجلل و سلطنتی می‌شود. طیف گسترده‌ای از غذاهای هندی و بریتانیایی در این هتل سرو می‌شوند که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند.

2. هتل فایو پالم جمیرا

Five Palm Jumeirah

Five Palm Jumeirah

هتل فایو پالم جمیرا (Five Palm Jumeirah) همانطور که از نامش پیدا است، در پالم جمیرای دبی قرار گرفته است و به لطف ظاهر امروزی، استخرهای فانتزی و مناظر خیره‌کننده خود نسبت به دبی مارینا (Dubai Marina) و ساحل شهر، محل برگزاری جشن‌های مختلف است. شب‌ها در این هتل بسیار سرزنده و پرنشاط هستند و شما می‌توانید در کلاب‌های مختلف اینجا انواع نوشیدنی و غذاها را امتحان کنید.

3. هتل آتلانتیس د پالم

Atlantis The Palm

Atlantis The Palm

هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm) نیز در پالم جمیرای دبی قرار گرفته و تفرجگاهی پنج ستاره و در سطح جهانی است. در این هتل و تفرجگاه برجسته و مشهور، برخی از بهترین رستوران‌ها و تفریحات وجود دارند که می‌توانند سفر شما به دبی را بسیار جذاب و مهیج کنند. خدمات بی عیب و نقص در کنار اتاق‌های رویایی با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز نسبت به دریا سبب شده تا این هتل همیشه جزو بهترین هتل‎‌های دبی باشد. سوئیت زیرآب پوسایدن با مساحت 165 متر مربع دارای دیوارها و پنجره‌های شیشه‌ای مشرف به آکواریوم بزرگ این هتل است و اقامت در آن می‌تواند تجربه‌ای خارق‌العاده باشد.

4. هتل آنانتارا د پالم

Anantara The Palm Dubai

Anantara The Palm Dubai

هتل آنانتارا د پالم (Anantara The Palm Dubai) با ویلاهای قرار گرفته در کنار آب و اتاق‌های بسیار شیک، طیف گسترده‌ای از اتاق‌های لوکس را برای مهمانان خود فراهم آورده است. این هتل به سبک تایلندی و در پالم دبی ساخته شده است و مهمانان این هتل می‌توانند از 400 متر خط ساحلی خصوصی از خلیج فارس لذت ببرند. فعالیت‌های دوستانه و خانوادگی زیادی در این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قایق‌سواری، ویک‌بوردینگ، اتاق بازی کودکان و غیره اشاره کرد.

5. هتل آرمانی

Armani Hotel Dubai

Armani Hotel Dubai

هتل آرمانی (Armani Hotel Dubai) درون بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه قرار دارد. جدا از مکان بسیار برجسته‌اش، این هتل ظاهری مینیمالیستی معاصر دارد که توسط طراح برجسته جورجیو آرمانی ساخته شده است. هتل «آرمانی» دارای 160 اتاق بسیار شیک در مرکز شهر است و نزدیکی آن به تفریحات و جاهای دیدنی مختلف سبب شده تا مسافران زیادی قصد اقامت در این هتل را داشته باشند. این هتل دارای هفت رستوران و بار مختلف است که در آن انواع غذاها سرو می‌شوند.

6. هتل اوبروی

The Oberoi, Dubai

The Oberoi, Dubai

هتل اوبروی (The Oberoi) در یکی از بهترین مکان‌های منطقه خلیج بیزنس دبی قرار گرفته است و نزدیکی آن به مرکز شهر سبب شده تا مهمانان آن دسترسی راحتی به مناطق مختلف داشته باشند. این هتل مدرن شامل 252 اتاق شیک با طراحی مدرن و لوکس است. آبگرم این هتل نیز از جمله ویژگی‌های برجسته آن به شمار می‌رود. رستوران برجسته Nine7One نیز در این هتل قرار دارد که در آن انواع غذاهای غربی، عربی و آسیایی سرو می‌شود.

7. هتل سزار پالاس بلوواترز

Caesars Palace Bluewaters Dubai

Caesars Palace Bluewaters Dubai

هتل سزار پالاس بلوواترز (Caesars Palace Bluewaters) یکی از برجسته‌ترین هتل‎های دبی به شمار می‌رود که در پشت چرخ و فلک عین دبی (Ain Dubai) قرار گرفته است. «عین دبی» به عنوان بزرگترین چرخ و فلک جهان شناخته می‌شود. هتل «سزار پالاس بلوواترز» با طراحی پیشرفته و برجسته خود توجه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند که قصد اقامتی لوکس در یکی از 194 اتاق بسیار شیک این هتل را دارند. رستوران‌ها و بارهای مختلفی نیز در این هتل وجود دارند که اقامت شما را شیرین‌تر خواهند کرد.

8. هتل برج العرب

Burj Al Arab

Burj Al Arab

هتل برج العرب (Burj Al Arab) تنها هتل هفت ستاره در جهان است و نمادی از تجمل به شمار می‌رود. این هتل در خط ساحلی دبی قرار گرفته و از نقاط مختلف شهر نیز می‌توان شاهد معماری منحصربه‌فرد و درخشان آن بود. در این هتل 202 سوئیت منحصربه‌فرد وجود دارد و در بالای هتل نیز استخری در فضای باز به چشم می‌خورد که چشم‌اندازی خارق‌العاده نسبت به شهر دارد. آبگرم و رستوران‌ها و بارهای برجسته و مشهور نیز از دیگر امکانات هتل «برج العرب» به شمار می‌روند که اقامتی پر از زرق‌وبرق را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورند.

9. هتل والدورف آستوریا دبی پالم

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

هتل والدورف آستوریا دبی پالم (Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah) در بخشی از پالم دبی قرار گرفته است و چندین کیلومتر سواحل شنی خصوصی و آبگرمی با خدمات بسیار عالی دارد. این هتل با ترکیبی فوق‌العاده از طراحی‌های اروپایی و خاورمیانه‌ای توانسته بسیار برجسته و منحصربه‌فرد باشد. 319 اتاق در این هتل وجود دارند که همگی آن‌ها مشرف به خلیج فارس و افق شهری دبی هستند. جدا از این اقامتگاه‌های مجلل، تفریحات بسیار مهیجی نیز در اینجا به چشم می‌خورند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع ورزش‌های آبی، استخرهای شنا و باشگاه اشاره کرد.

10. هتل چدی شارجه

The Chedi Sharjah

The Chedi Sharjah

هتل چدی شارجه (The Chedi Sharjah) در بیرون از شهر دبی قرار گرفته است. این هتل دارای طراحی‌ای به سبک خانه‌های دنج و در عین حال مجلل عربی است و تجربه بسیار متفاوتی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. این هتل و تفرجگاه دارای 33 اتاق بزرگ و سوئیت خانوادگی است و خدمات بسیار مجلل و اختصاصی دارد. رستوران و آبگرم این هتل نیز از جمله دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان