استاندار تهران:‌ امربه معروف و نهی از منکر را از خود دستگاه‌ها آغاز می کنیم

انتخاب نوشت: منصوری گفت: بی تردید در حوزه امربه معروف و نهی از منکر باید کار را ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز کنیم و مصمم هستیم این کار در درون دستگاه‌ها اجرایی شود. بر همین اساس گزارشی از اصلاح فرایندهای داخلی دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

استاندار تهران:‌  امربه معروف و نهی از منکر را از خود دستگاه‌ها آغاز  می کنیم

استاندار تهران بر لزوم راه اندازی شبکه استانی برای تهران تأکید کرد و گفت: در استان تهران برای اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی نیازمند شبکه اختصاصی استانی هستیم.

محسن منصوری در پایان جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز ستاد به ریاست امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد برگزار شد و دستور جلساتی را داشتیم که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نخست گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد و همچنین اجرای دستورالعمل و قواعد درون دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ضمن ارائه گزارش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بی تردید در حوزه امربه معروف و نهی از منکر باید کار را ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز کنیم و مصمم هستیم این کار در درون دستگاه‌ها اجرایی شود. بر همین اساس گزارشی از اصلاح فرایندهای داخلی دستگاه‌های اجرایی ارائه شد.

منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب نیز ذیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است، افزود: عفاف و حجاب به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر از این پس در جلسات این ستاد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و امروز نیز گزارشی در این ارتباط ارائه شد. بی‌تردید این مصداق با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله حمایت قضایی از عامران به معروف نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از عامران به معروف حمایت کنیم و در ماه‌های اخیر نیز موردی وجود نداشته که این حمایت‌ها انجام نشده باشد. اطمینان می‌دهیم حمایت از متولیان این موضوع انجام خواهد شد.

در استان تهران ضعیف ترین حوزه رسانه‌ای کشور را داریم

استاندار تهران در بخشی از جلسه ستاد نیز با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و اقدامات رسانه ای برای موضوعات فرهنگی گفت: در استان تهران ضعیف ترین حوزه رسانه‌ای کشور را داریم و عملا رسانه‌ای نداریم. استان‌های کشور شبکه‌های استانی دارند اما در استان تهران هیچ وسیله ای برای گفت‌وگو با مردم استان تهران نداریم و ضرورت وجود یک شبکه اختصاصی بیش از پیش احساس می شود که بخشی از این نقیصه نیز خود را در حوزه فرهنگی نشان می‌دهد.

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان