نقش صنایع کوچک در رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی‌بدیل است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی‌بدیل است.

نقش صنایع کوچک در رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا صفاری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به‌مناسبت 21مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

نام‌گذاری یک روز در تقویم جمهوری اسلامی به‌عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت و جایگاه این صنایع کوچک در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

امروزه نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی‌بدیل است، یقیناً توجه به توسعه این صنایع و حمایت از ایجاد آن‌ها می‌تواند در توسعه صنعتی، رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی وخودکفایی کشور نقش اساسی، بی‌بدیل و کلیدی ایفا کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز بیست‌ویکم مردادماه به‌عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک و تبریک این روز خجسته به همه جهادگران خط مقدم جبهه مراتب سپاس و قدردانی خودم را از زحمات و تلاش‌های همه جهادگران عرصه تولید و کارآفرینی اعلام می‌نمایم.

امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است بتوانیم گام‌های استوار و بلندی در جهت بهبود کمیت و کیفیت تولید برداریم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان