شرکت اسنوا به عنوان پرافتخارترین برند ایرانی انتخاب شد

در نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی که هرساله برای معرفی برند منتخب با آرای مردمی برگزار می‌شود، شرکت اسنوا در هفت گروه محصولات خانگی، به عنوان برند محبوب ایرانی انتخاب شد.

شرکت اسنوا به عنوان پرافتخارترین برند ایرانی انتخاب شد

ایلنا نوشت، اسنوا موفق شد در این جشنواره که گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران است، درهر کدام از گروه محصولات، تلویزیون، یخچال، فریزر، اجاق گاز، مایکرویو، ماشین‌لباسشویی و ماشین‌ظرفشویی تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کند.

در جشنواره برند محبوب ایرانی، که برای نهمین سال برگزار شد، از میان 102 گروه تخصصی شامل 1500 برند، شرکت اسنوا توانست در بخش لوازم خانگی، برای نهمین سال متوالی بیشترین امتیاز را کسب کند.

جشنواره برند محبوب ایرانی، از مهترین رویدادهای برندینگ در کشورمان است که از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند. در جشنواره امسال، طی 75 روز، مردم با شرکت در سایت نظرسنجی، برندهای ایرانی را از نظر محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات رتبه‌بندی کردند. هدف از این مشارکت ارتقاء جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان است.

معیارهای مطرح شده در نظرسنجی مردمی شامل ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بوده‌است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان