مورایس: همچنان با مورینیو ارتباط دارم/استقلال و سپاهان بلندپرواز هستند

سرمربی فوتبال سپاهان گفت:بازی بزرگی بین ۲ باشگاه بلندپرواز و دارای بازیکن باکیفیت در لیگ برگزار خواهد شد.

مورایس: همچنان با مورینیو ارتباط دارم/استقلال و سپاهان بلندپرواز هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از اینکه اینجا هستم، تشکر می‌کنم. ما هنوز به شناخت کافی نرسیده‌ایم. امیدوارم در آینده بتوانیم اسم همدیگر را بدانیم. من می‌دانم که رسانه چقدر حائز اهمیت است. علاقه‌ای در بین فعالان رسانه دیده می‌شود. من به این علاقه احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم از الان می‌توانم با سازماندهی و به خاطر شروع لیگ، کار را پیش ببریم تا اشتیاق را در علاقه‌مندان فوتبال به شکل مثبت بالا ببریم. از حضور شما در این نشست تشکر می‌کنم و اجازه بدهید نشست را شروع کنیم.

او درباره تقابل تیمش با استقلال گفت: ما یک بازی بزرگ را در لیگ برتر در پیش داریم. تقابل بین دو تیم بلندپرواز است. این بازی می‌تواند یک تقابل زیبا را ایجاد کند. ما یک بازی کلاسیک را در پیش داریم و نمی‌توانیم پیش‌بینی درباره نتیجه بازی داشته باشیم. هواداران می‌خواهند عملکرد بازیکنان‌شان را نگاه کنند و این چیزی است که می‌تواند عملکرد خود را نشان دهد.

مورایس درباره ریکاردو ساپینتو گفت: من ساپینتو را خوب می‌شناسم و ارتباط خوبی باهم داریم. ما دلیل حضور خود را در اینجا می‌دانیم. ما تمام دانش خود را در اختیار تیم قرار می‌دهیم تا به بهبود کیفیت فوتبال ایران کمک کنیم. این فقط نیت ما نیست چون این نیت تمام مربیان است که بخواهند به ارتقای فوتبال ایران کمک کنند.

سرمربی سپاهان افزود: من با کوله‌باری از تجربه متفاوتی وارد ایران شدم. ما بازیکنان با کیفیتی داریم. من به این بازیکنان ایمان دارم. ما اینجا هستیم که کار خود را با بازیکنان به نحو احسن انجام دهیم. هدف ما این است که برنده بازی باشیم. من نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم اما به درک قهرمانی هواداران احترام می‌گذارم. شاید به نوعی این مساله درست است و من با بازیکنانم کار می‌کنم تا آینده را بسازیم.

او درباره حضور نداشتن تماشاگران در بازی تیمش گفت: من قدرت نظر دادن درباره این مسائل را ندارم. همانطور که قبلا گفتم، من وقتی خانه یک دوستی می‌رفتم، به قوانین آن احترام می‌گذارم چون در خانه آن‌ها حضور دارم. اگر من در خانه خودم باشم، می‌توانم کار خودم را انجام دهم.

مورایس درباره شایعاتی که در خصوص اینکه گفته می‌شود او برای ساپینتو کری‌خوانی کرده است، گفت: من از خبر اطلاعی ندارم. جنبه شوخی این مساله را در نظر بگیرید.

او درباره آینده خود گفت: من درباره خودم نمی‌خواهم فکر کنم. من درباره تیم خود نظر می‌دهم و پیش می‌روم. نمی‌خواهم به این فکر کنم که آینده‌ام چه می‌شود. ارزش ما، وقتی است که ما خود را یک واحد قلمداد کنیم. من خواستم کیفیت‌ها را سنجش کنم و دنبال کیفیت خوب می‌گردم تا یک تیم شکل بگیرد. من نگاه انفرادی ندارم.

سرمربی سپاهان درباره تیمش خاطرنشان کرد: وقتی ما به سپاهان رسیدیم، اولین چیزی که مهم بود، این است که بتوانیم تیمی پیش برویم تا نتیجه مورد نظر را به دست بیاوریم. من توقع داشتم که یک سازمان‌دهی وجود داشته باشد تا بتوانیم موفق باشیم. این موضوع فوتبال نیست و هر چیزی که در پیرامون فوتبال باشد، موضوعیت دارد. با اطلاعاتی که داشتیم، ما خواستیم تا بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. این ما را به چیزی که می‌خواهیم سوق می‌دهد. من به عنوان یک مربی، می‌خواهم به موفقیت برسیم و فکر می‌کنم به موفقیت هم رسیده‌ایم.

مورایس درباره خواسته‌های خود در سپاهان گفت: ما باید اول درباره پتانسیل‌های سپاهان صحبت کنیم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب آسیا است. حضور در کره‌جنوبی باعث شد تا به این نتیجه برسم سطح بازیکنان ایرانی در شرایط خوبی قرار دارد. این احتمال هست که ما قهرمان شویم. وقتی شما در یک لیگ معتبر بازی می‌کنید، تیم‌ها ظرفیت قهرمانی را دارند. من یک خونریزی مغزی داشتم و 12 روز هم در بیمارستان بودم و نمی‌دانستم زنده خواهم ماند یا خیر. من فکر می‌کنم زندگی من وارد یک بعد جدیدی شده است. فکر می کنم زندگی فوق‌العاده است و الان من الان یک آدم کامل شده‌ام و دارم بهتر می‌شوم و احساس خوبی دارم.

او درباره تقابل خود با سرمربی‌های پرتغالی گفت: در این بازی‌ها نمی‌توانید نتایج را پیش‌بینی کنید چون احساسات در این بازی‌ها دخیل است و خیلی سخت است که بخواهیم نتیجه را پیش‌بینی کنیم. من می‌توانم بگویم که بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان درباره همکاری خود با مورینیو گفت: ما یک سابقه همکاری طولانی مدت را داشتیم و هر چیزی که ایشان انجام دادند، من مهم می‌پندارم. ایشان به عنوان یک مربی کامل هستند و به نتیجه نگاه می‌کند و اینکه چطور می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. او یک سری اولویت‌ها را برای خودش دارد. او خیلی مربی تهاجمی است و یک مربی متعادل و واقع‌گرا است. او فانتزی از تیم نمی‌سازد و واقعیت را می‌بیند. من قبلا می‌گفتم که چیزی نیست که بخواهیم آن را بسازیم. مورینیو می‌داند فلسفه فوتبال و باشگاه‌ها و هواداران چیست و آن را پیش می‌برد. من همچنان با مورینیو ارتباط دارم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان