انجام ۱۱۴ برنامه زیرساختی و تحول‌آفرین طی ۱۰۰ روز گذشته

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جهادگران عرصه تبیین کسانی جز خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات نیستند.

انجام 114 برنامه زیرساختی و تحول‌آفرین طی 100 روز گذشته
به گزارش خبرآنلاین لرستان ، منصور احمدی، در نشست خبری که با اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان و با حضور دکتر مهدی عبدالی معاون مدیرکل مطبوعات و رسانه‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: هفدهم مردادماه روز تجلیل و تقدیر از مقام شامخ اهالی رسانه در روز عاشورا واقع شد دو حادثه هستند که سنخیت کاملی با هم دارند.
وی ادامه داد: همه ادارات و مسئولان خادمان عام و ما در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خادمان خاص اصحاب رسانه‌ها هستیم، اگر شما نباشید هیچ صحبت، خدمت و تبیینی صورت نمی‌پذیرد.
احمدی با اشاره به اینکه وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید امروز رسالت ما جهاد تبیین است، بیان کرد: جهادگران این عرصه کسانی جز خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات نیستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: ما به یک روز تحت عنوان خبرنگار اکتفا نمی‌کنیم و هفته خبرنگار را داریم که روز شنبه در اولین روز این هفته شورای اطلاع‌رسانی را داریم.
انجام 114 برنامه زیرساختی و تحول‌آفرین طی 100 روز گذشته
وی با اشاره به گذشت 100 روز از تصدی پست مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: در این مدت فعالیت‌هایی که ما انجام دادیم در 12 بند بوده که در این راستا بیش‌از 114 برنامه زیرساختی و تحول آفرین انجام شده است.
احمدی ادامه داد:در حوزه رسانه و مطبوعات 11 جلسه مستقیم با اصحاب رسانه و مطبوعات داشتیم و به صورت روزانه وقت مشخصی را به رسیدگی به امور رسانه و مطبوعات اختصاص داده‌ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: تمام تلاش خود را در ساماندهی خانه مطبوعات لرستان انجام می‌دهیم، در حال حرکت هستیم تا به نقطه اوج برسیم.
وی عنوان کرد: ادعایی نداریم که تمام کارها به نحو احسنت انجام می‌شود اما این ادعا را داریم که در راستای رسانه و مطبوعات ساکت و راکد نماندیم بلکه در حال حرکت هستیم.
احمدی ادامه داد: با همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکاتبه کردیم که در حد توان خود در این هفته از خبرنگاران تجلیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در ابتدای هفته آینده برنامه شورای اطلاع‌رسانی را داریم که ریاست آن با استاندار خواهد بود.
وی ادامه داد: به خاطر تلاقی این ایام با ایام محرم در نظر داریم برنامه این روز رنگ‌ و بوی شهید و شهادت بگیرد و رسالت خبری شما پررنگ‌تر شود تصمیم گرفتیم مراسم روز خبرنگار را امسال به نحوی دیگر برگزار کنیم.
احمدی بیان کرد: ما هفت شهید در حوزه خبر داریم که سه شهید بزرگوار هژبر، حیدریان و صارمی به صورت تخصصی در حوزه خبر کار می‌کردند، به همین مناسبت که مدفن شهید بروجردی در شهرستان بروجرد قرار دارد یک رویداد یک روزه تقدیر و تجلیل از شما خبرنگاران را در شهرستان بروجرد برگزار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اولین برنامه ما در این روز حضور بر سر قبر شهید صارمی و پس از آن مراسم تقدیر و تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن شهید آوینی ارشاد اسلامی لرستان، عنوان کرد: تمام اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان در حوزه فرهنگ و هنر جذب شده و تفاهم‌نامه با پیمانکاران برای انجام چهار پروژه منعقد شده و دو پروژه نیز تا پایان ماه جاری شروع به کار می‌کنند که برخی از این پروژه‌ها وقفه 14 ساله دارند.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان