معرفی جک های پارکینگی کامفورت به همراه ویژگی های آن

پیشرفت تکنولوژی و فناوری در عرصه های مختلف باعث شده است که افراد به استفاده از لوازم و تجهیزات مختلف الکتریکی روی بیاورند که انجام امور مختلف آن ها را با سرعت و سهولت همراه کرده است.

معرفی جک های پارکینگی کامفورت به همراه ویژگی های آن

جک های پارکینگی یکی از پر طرفدارترین و کارآمدترین تجهیزات موجود در بازار می باشند که افراد زیادی نسبت به نصب و استفاده از این جک ها در ساختمان ها و محل زندگی و کار خود متمایل می باشند. استفاده از این جک ها باعث شده است که ترددها بسیار راحت تر انجام شده و همچنین امنیت ساختمان ها نیز افزایش یابد. استفاده از جک های پارکینگی باعث می شود که شما از راه دور و تنها با فشردن یک دکمه بتوانید درب های خود را باز بسته نمایید و با این کار رفت و آمدهای خود را در زمان کم تر و سرعت بالاتری انجام دهید.

جک پارکینگی کامفورت

جک های پارکینگی از جمله تجهیزات بسیار پر کاربرد و ضروری در هر ساختمان می باشند که می توان آن ها را بر روی انواع درب های پارکینگ نصب کرده و از مزیت های فراوان این درب های اتوماتیک بهره مند شد. در میان انواع مختلف جک های پارکینگی که در بازار موجود می باشند، جک کامفورت یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع جک های پارکینگی در بین مشتریان می باشد. این جک از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که باعث شده است مشتریان زیادی به خرید و استفاده از این نوع جک های پارکینگی روی بیاورند.

پیش از این که اقدام به خرید جک پارکینگی برای درب های خود نمایید، لازم است تا اندازه، ابعاد، وزن و سایر مشخصات مربوط به درب های خود را مد نظر قرار دهید. درب های پارکینگ انواع مختلفی را در بر می گیرند که برای هر کدام از آن ها می بایست از جک پارکینگی مناسب برای آن درب استفاده نمود. یکی از رایج ترین انواع درب های به کار رفته در پارکینگ ها درب های دو لنگه می باشند که در این درب ها لازم است تا حتما از جک پارکینگی دو لنگه استفاده نمود. گروه دیگری از درب های پارکینگ نیز از نوع تک لنگه هستند که برای آن ها نیز می توان از جک های پارکینگی کورس بلند دو لنگه و یا جک های پارکینگی درب های تک لنگه نیز استفاده نمود. جک ها کلیه وزن درب ها را تحمل می کنند. به همین دلیل لازم است تا برای هر نوع درب از جک های مناسب آن درب ها استفاده نمود تا بتوانند به بهترین نحو این درب ها را جا به جا کرده و آن ها را به صورت اتوماتیک باز و بسته نمایند.

معرفی جک های پارکینگی کامفورت به همراه ویژگی های آن

ویژگی های جک پارکینگی کامفورت

جک های پارکینگی کامفورت کاربران فراوانی در اماکن مختلف دارند که تمامی آن ها از کارکرد این جک های کارآمد رضایت کامل داشته و آن ها را به عنوان یکی از بهترین انواع جک های پارکینگی موجود در بازار معرفی می کنند. یکی از مزیت های این نوع از جک های پارکینگی در کارکرد بی صدا و آرام آن ها می باشد که در زمان باز و بسته شدن سر و صدایی از آن ها شنیده نمی شود. این نوع از جک ها را می توان هم در درب های دو لنگه و هم در درب های تک لنگه مورد استفاده قرار داد که در هر دو مورد حرکت درب ها به صورت کاملا یکنواخت و هماهنگ انجام گرفته و در زمان باز و بسته شدن آن ها هیچ گونه ضربه و پرشی ایجاد نمی شود. یکی از قابلیت هایی که در این نوع از جک های پارکینگی وجود دارد، قابلیت تنظیم قدرت هر بازو به صورت جداگانه می باشد. با این کار شما می توانید قدرت هر بازوی جک را بر اساس وزن لنگه های درب و دیگر ویژگی های مربوط به آن ها تنظیم نمایید.

در جک های پارکینگی کامفورت از جدیدترین و به روز ترین فناوری های عرضه شده به بازار استفاده شده است که از جمله آن ها می توان به قابلیت بسته شدن سریع درب ها اشاره کرد. با به کار گیری این قابلیت شما می توانید درب ها را با سرعت بالاتر و در زمان کوتاه تری ببندید. جک های پارکینگی کامفورت قابلیت تحمل وزن هر لنگه درب تا 1000 کیلوگرم را نیز داشته و می توانند این درب ها را به راحتی و بدون ایجاد کوچک ترین ضربه و وقفه ای باز و بسته نمایند. علاوه بر این ها، برای این که بتوان به ورود و خروج های صورت گرفته از طریق درب ها نظارت دقیق تری داشت، می توان یک سیستم کنترل تردد را بر روی درب ها نصب نمود تا از این طریق رفت و آمدها را با دقت بیش تری کنترل نمود.

مشخصات جک پارکینگی کامفورت

جک های کامفورت یکی از پر استفاده ترین جک های موجود در بازار می باشند که از آن ها در موقعیت ها و مکان های گوناگون می توان استفاده نمود. در این نوع جک ها یک موتور پر قدرت 350 واتی قرار داده شده است که در میان انواع مختلف جک های موجود در بازار جز جک های قدرتمند محسوب شده و می تواند وزن های بالاتری را نیز تحمل کند. لوله هایی که در این نوع از جک های پارکینگی از آن ها استفاده شده است قطر زیادی داشته و در آن ها از یک پیچ ماردون ضخیم استفاده شده است که باعث شده است بتوان از ان ها در درب های لولایی نیز استفاده نمود. این نوع از جک ها ضد آب بوده و می توان از آن ها در محیط های مرطوب و نم دار نیز استفاده نمود. این جک ها همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و وجود گرد و غبار فراوان در محیط می توانند از خود مقاومت نشان داده و عملکرد مناسبی داشته باشند. جنس بدنه جک های پارکینگی کامفورت از آلومینیوم بوده و در آن ها لوله آبکاری نیز به کار نرفته است.

معرفی جک های پارکینگی کامفورت به همراه ویژگی های آن

تعمیر جک پارکینگی کامفورت

جک های پارکینگی ممکن است پس از مدتی دچار اختلالاتی در نحوه عملکرد شوند که با مشاهده هر تغییری در کارکرد جک های پارکینگی می بایست نسبت به رفع آن ها و تعمیر جک پارکینگ اقدام نمود. کارکرد ریموت را می توانید با کنترل چراغ ریموت بررسی نمایید. در صورت سالم بودن ریموت، با زدن هر دکمه از آن باید صدای رله دستگاه مرکزی را بشنوید تا از سالم بودن فیوز و مدار مرکزی اطمینان حاصل کنید. باز و بسته نشدن درب ها می تواند به دنبال خرابی جک های بازویی رخ دهد و اگر چشمی دچار مشکل باشد درب ها باز شده اما در بسته شدن متوقف خواهند شد. همچنین ممکن است علت این مشکل در قطع بودن برق ورودی به سیستم باشد.

جمع بندی

استفاده از جک های پارکینگی این روزها در مقایسه با گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که علت آن هم کاربری راحت این جک ها و افزایش سطح ایمنی ساختمان ها می باشد. یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع جک های پارکینگی موجود در بازار، جک کامفورت می باشد که افراد زیادی اقدام به خرید و نصب این جک ها در درب های اتوماتیک خود می نمایند. عملکرد این جک ها بسیار نرم و راحت بوده و می توانند در محیط های مرطوب نیز به کار روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان