یوتیوب هم وارد رقابت پخش می‌شود

یوتیوب برای پیوستن به شرکت‌های بزرگی مانند روکو (Roku) و اپل در بازار استریمینگ، قصد دارد تا در سرویس پخش ویدیو خود، فروشگاه‌ آنلاین راه‌اندازی کند.



به گزارش تابناک و به نقل از رویترز، شرکت فناوری هلدینگ آلفابت آمریکا که گوگل بخشی از ‌آن است قصد دارد تا در سرویس پخش ویدئو استریمینگ یوتیوب، فروشگاه‌آنلاین راه‌اندازی کند.

در گزارشی از روزنامه وال استریت ژورنال و به نقل از افراد نزدیک، این شرکت مذاکرات خود را با شرکت‌های سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم را مجددا آغاز کرده است، بحث‌هایی که در میان خودشان به «فروشگاه کانال» معروف است.

این پلتفرم حداقل 18 ماه است که در حال آزمایش است و احتمالا از پاییز امسال در دسترس باشد.


گفتنی است از آنجایی که مردم به طور فزاینده‌ای از شبکه کابلی یا ماهواره‌ای به خدمات پخش مبتنی بر اشتراک روی می‌آورند، یوتویب هم درصدد به دست‌آوردن جایگاهی در بازار استریمینگ چون شرکت‌های بزرگی مانند روکو (Roku) و اپل برآمده است.

همچنین اوایل این هفته، نیویورک تایمز گزارش داد که شرکت والمارت هم مذاکراتی با شرکت‌های رسانه‌ای در مورد گنجاندن سرگرمی‌های برای پخش در سرویس عضویت خود، داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان