رسانه‌ها، نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: رسانه‌ها با همکاری موثر خود می‌توانند با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در عرصه اقتصادی در بحث اشتغال جوانان تاثیرگذار باشند.

رسانه‌ها، نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین حضور یافته بود با تبریک این روز، اظهارکرد: خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی جهادی عمل می‌کنند و علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات موجود در این عرصه اما جهادگرانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت توسعه‌ای جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فناوری، پژوهشی و فرهنگی، فراهم‌کردن فضای ورود و ماندگاری نخبگان در کشور است، افزود: رسانه‌ها با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری‌های خود می‌توانند با بیان مشکلات مختلف نخبگان، فضا را به سمت ایجاد بستری برای رشد و پیشرفت آن‌ها در سطح کشور سوق دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین اضافه کرد: متاسفانه در ترویج فرهنگ اقتصادی و کار در سطح جامعه ضعیف عمل کرده‌ایم و بسیاری از صنعت‌گران ما هنوز به روش سنتی کار می‌کنند که در این حوزه نیز رسانه‌ها با همکاری موثر خود می‌توانند با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در عرصه اقتصادی در بحث اشتغال جوانان تاثیرگذار باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان