دو فیلمی که ناجی گیشه‌ها شدند

ایرنا نوشت: دو فیلم جدید اکران که از پنجشنبه به روی پرده رفتند، سرجمع کمتر از ۲ میلیارد تومان فروختند تا بتوانند در کنار فروش ۱۳ فیلم دیگر، رونقی نسبی به گیشه سینماها ببخشند.

دو فیلمی که ناجی گیشه‌ها شدند

2 فیلم جدید سینماها، گیشه‌های متفاوتی را در افتتاحیه تجربه کردند تا رقمی در حدود 1 میلیارد و 900 میلیون تومان به چرخه صنعتی سینما تزریق شود.

دوزیست همان‌گونه که انتظار می‌رفت، با استقبال چشم‌گیری در گیشه مواجه شد و در 3 روز نخست نمایش خود، به فروش 1 میلیارد و 750 میلیون تومانی دست یافت.

این گیشه در شرایطی محقق شده که یکی از این 3 روز، شنبه بوده که خلوت‌ترین روز سینمایی کشور است.

بازیگران این فیلم به همراه دیگر عوامل، پنجشنبه به پردیس سینمایی آزادی رفتند و توانستند طی چند سانس، با مخاطبان این فیلم دیدار کنند. عمده فروش دوزیست در روز نخست نیز در این پردیس سینمایی رقم خورد.

در دوزیست، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در جنوب شهر، پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت، دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی، مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها، با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

کمدی کوزوو نیز طی 3 روز نخست نمایش خود، 175 میلیون تومان فروخت تا با همین میزان فروش، از برخی فیلم‌های در حال اکران، جلوتر باشد.

میثم هاشمی‌طبا، کوروش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی‌پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی و بهاره کیان‌افشار با حضور گوهر خیراندیش و بهناز جعفری، بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه . . .

روند استقبال از این 2 فیلم به دلیل بیشتر شدن سالن‌های نمایش این دو اثر طی هفته اخیر، با رشد همراه خواهد بود.

57244

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان