شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد

بهمن دیزل شرایط فروش نقدی برای ۶ محصول خود را اعلام کرد. شرکت بهمن دیزل در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش محصولات خود را اجرا می کند.

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد

شرایط ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 24 مرداد ماه تا ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 25 مرداد یا تا زمان تکمیل ظرفیت با شرایط اعلام شده ارائه می گردد.

شرکت بهمن دیزل شروطی را در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن دیزل به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد و و جه واریز شده به حساب مبدا مسترد خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام صرفا از طریق سایت http://Bahman.iranecar.com امکان پذیر است؛ همچنین ثبت نام کامیون های فورس و شیلر صرفا به همراه کاربری امکان پذیر است و امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نبوده، همچنین زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو افزوده شده است.

کامیون شیلر 6 تن با قیمت 847 میلیون و 380 هزار تومان، کامیون فورس 6 تن با قیمت 893 میلیون و 251 هزار تومان، کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار با قیمت 929 میلیون و 948 هزار تومان، کامیون فورس 8.5 تن کابین خوابدار با قیمت 983 میلیون و 964 هزار تومان، امپاور با قیمت 3 میلیارد و 630 هزار تومان و مینی بوس سحرپلاس با قیمت یک میلیارد و 439 هزار تومان به فروش می رسند.

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن دیزل اعلام شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان