پلیس دزفول با یک تیر ۲ مرد مسلح را زد!

فرمانده پلیس دزفول از مجروح و زمین‌گیرشدن دو سارق مسلح و زورگیر، به ضرب گلوله پلیس با مجموع ۱۶ فقره کشف در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، سرهنگ روح‌الله گراوندی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری، سرقت منزل و خودرو در سطح شهرستان دزفول و نارضایتی مال‌باختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین کلانتری 19 دزفول با گشت‌زنی هدفمند سارق زورگیر تحت تعقیب را در حین جرم مشاهده کردند و متهم به محض روئیت پلیس مبادرت به درگیری با مأموران کرد و مأموران با شلیک گلوله وی را مجروح و دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی یک سارق مسلح و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و آلات سرقت، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس در مجموع به 16 فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان دزفول معترف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند. تأمین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز پلیس است و بدون اغماض با مجرمین، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان