بایدن قصد نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد

سخنگوی کاخ سفید به رغم بالا گرفتن درخواست در میان برخی قانونگذاران دموکرات برای آنکه جو بایدن به دلیل بالا بودن سنش از ریاست جمهوری آمریکا کنار برود، گفت: آمار و ارقام افت شدید محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها به دست ما می‌رسد.

به گزارش تابناک، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید به رغم بالا گرفتن درخواست در میان برخی قانونگذاران دموکرات برای آنکه جو بایدن به دلیل بالا بودن سنش از ریاست جمهوری آمریکا کنار برود، گفت آمار و ارقام افت شدید محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها «به دست ما می‌رسد».

ژان پیر در مصاحبه تلویزیونی گفت: ما قبلاً گفته‌ایم و می‌گوییم که ما این نتایج را دریافت می‌کنیم و درک می‌کنیم که مردم آمریکا در این مقطع چه احساسی دارند. اقتصاد اولویت اول این دولت است، مسأله تورم اولویت اول این رئیس جمهور بوده است. کاهش هزینه‌ها اولویت شماره یک این رئیس جمهور بوده است.

ژان پیر در ادامه این مصاحبه بنا را بر تعریف از اینکه جو بایدن توانسته در ماه‌های اخیر دستاورد‌هایی نظیر کاهش اندک تورم و قیمت‌های سوخت را رقم بزند و قانون کاهش تورم و چند قانون دیگر را در کنگره آمریکا به تصویب برساند گذاشت. اما کارل به این موضوع اشاره کرد که تعدادی از دموکرات‌ها گفته‌اند حزبشان به رهبری جوان‌تری نیاز دارد و پیشنهاد کرده‌اند که جو بایدن 79 ساله دیگر از جانب حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد نشود.

ژان پیر، اما موکدا گفت: او قصد نامزدی دارد، او قصد نامزدی برای انتخابات را دارد.

بایدن در حال حاضر به همراه خانواده خود از جمله پسرش هانتر بایدن در کارولینای جنوبی در تعطیلات به سر می‌برد. روزنامه نیویورک پست گزارش داده بود که خانواده رئیس جمهور آمریکا به صورت رایگان در یک ویلای ساحلی 20 میلیون دلاری در جزیره منحصر به فرد «کیاوا» که متعلق به «ماریا آلوین» از حامیان مالی دموکرات‌ها است، اقامت می‌کنند.


ای‌بی‌سی نیوز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان