عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مسموم در هرمزگان دستگیر شد

پلیس امنیت عمومی استان عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم که در ایام ماه رمضان موجب فوت ۱۳ نفر شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مسموم در هرمزگان دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : در پی مسمومیت تعداد 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم درایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه ، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش شبانه عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام رضا ز را در بندرعباس شناسایی کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 103 لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برد ، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود ، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان