انجیر خشک نخی آردی گلاب

یکی از تنقلات و خشکبار هایی که بسیار پر طرفدار می باشد، انجیر خشک نخی است که صادرات خوبی دارد و بسیاری از تاجران، انجیر را برای تجارت انتخاب می کنند و بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد که این سایت انجیر های مرغوبی را با قیمت روز عرضه می کند.

اگر به بازار روز و فروشگاه ها رفته باشید انواع بسیار گوناگونی از انجیر خشک نخی را دیده اید که با قیمت های متفاوتی عرضه می شود و عده زیادی از این خشکبار خرید می کنند.

دلیل استقبال و خرید مردم از این خشکبار مقوی فواید بسیاری است که در بهبود و درمان بیماری ها دارد که این روز ها طب سنتی هم مصرف آن را توصیه می کند.

انجیر خشک نخی آردی گلاب

پزشکان سنتی مصرف انجیر خشک نخی را برای زنان باردار توصیه می کنند و معتقدند که انجیر خشک بر رشد و هوش جنین تاثیر بسزایی دارد و مصرف آن همراه با گردو و پسته باعث تقویت حافظه مادر باردار می شود.

یکی از بارز ترین توصیه طب سنتی مصرف انجیر برای درمان یبوست می باشد به این ترتیب که چند عدد انجیر به مدت یک شبانه روز، داخل یک لیوان آب ولرم خیسانده و صبح ناشتا میل شود که باعث نرمی روده ها می شود.

هنگام سرما خوردگی، یکی از آزار دهنده ترین درد ها گلو درد و سرفه می باشد که پزشکان سنتی برای رفع آن، جوشانده انجیرخشک چاق را تجویز می کنند.

انجیر خشک آردی

بعضی از میوه ها را می توان به صورت مربا، ترشی و یا کمپوت مصرف کرد.

یکی از این میوه ها انجیر خشک است که می توان به صورت مربا انجیر، انجیر خشک شکری و انجیر خشک آردی استفاده کرد.

انجیر فواید زیادی دارد که یکی از آن ها درمان سرطان و به خصوص در زنان است.

فیبر موجود در انجیر باعث می شود احتمال ابتلا به سرطان پستان در زنان کمتر شود.

وجود فیبر در آن نیز به دلیل ایجاد احساس سیری در بدن باعث کاهش وزن می شود.

انجیر خشک نخی آردی گلاب

همچنین انجیر خشک آردی دارای بتاکاروتن و بنزآلدهید است که ترکیباتی ضد سرطانی می باشند.یکی از مواد خشکباری که مغذی است و در سراسر جهان وجود دارد، انجیر خشک است که طعم شیرینی دارد و دارای مزایای زیادی هستند.

یکی از میان وعده های سالمی که می توان مصرف کرد انجیر خشک سفید آردی است.

برای تهیه انجیر آردی، ابتدا انجیر را به آرد آغشته کرده و از یک نخ محکم مانند دانه های تسبیح عبور می دهیم.

سپس آن را در یک محیط گرم یا در معرض نور افتاب از یک جا آویزان می کنیم تا خشک شود.

استفاده از آرد باعث می شود که انجیر ها به هم دیگر نچسبند.

انجیر های خشک آردی دارای دو نوع کروی و سکه ای هستند.

انجیر خشک آردی نسبت به انجیر خشک، رطوبت بیشتری دارد و این باعث کاهش قیمت آن می شود.

انجیر خشک گلاب

یکی از تنقلات خوشمزه انجیر خشک است که اگر به صورت خیس شده در گلاب باشد، خواص بی نظیری دارد. درخت انجیر از بومی های آسیای غربی است که به سوریه، عربستان، فلسطین و… نیز منتقل می شود.

یکی از تنقلاتی که خواص فراوانی دارد، انجیر خشک سفید است. این محصول قند زیادی دارد به صورتی که 50 درصد از کل ان را قند تشکیل داده است.

انجیر سرشار از پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین های A، B، C است و همچنین دارای مقدار زیادی فیبر می باشد.

انجیر خشک نخی آردی گلاب

بسیاری از افراد انجیر خشک گلاب الماس خیس می کنند و سپس مصرف می کنند چرا که دارای خواص بی نظیری است.

در واقع افراد می توانند برای تقویت روده های خود و پیشگیری از یبوست 7 عدد انجیر را در یک سوم گلاب و اب خیس کنند و هر روز صبح ناشتا تا 3 هفته میل نمایند.

از جمله خواص خوردن انجیر خشک جوشیده می توانیم به درمان التهاب های دستگاه تنفسی، مخملک، ابله، سرخک، کلیه و ذات الریه اشاره کنیم.

جوشانده غلیظ انجیر خشک بسیار مفید است و به درمان سرماخوردگی کمک می کند. کسانی که دچار گلو درد شده اند می توانند این جوشانده را غرغره کند و از این طریق به بهبود خود کمک کنند.

افراد برای تقویت استخوان های خود می توانند انجیر خشک مصرف کنند چرا که کلسیم دارد. هرچقدر که افراد کلیسم بیشتری مصرف کنند، تقویت استحوان های ان ها بیشتر می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان