انتقال ستاره سیتی به بارسلونا قطعی نیست

ورزش سه نوشت: علیرغم شایعات فراوان، منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا ۱۰۰ میلیون یورو قیمت گذاشته و بارسلونا کار دشواری برای جذب این ستاره پرتغالی خواهد داشت.

انتقال ستاره سیتی به بارسلونا قطعی نیست

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی همچنان خواهان پیوستن به بارسلونا در این ماه امیدوار بوده و باشگاه اسپانیایی نیز علاقمند است به زودی این انتقال بزرگ نهایی شود. در روزهای اخیر اتفاقاتی رخ داده که به نظر به معنای جدایی این بازیکن از سیتی و انتقال او به لالیگاست. برناردو آخرین بازیکنی بود که پس از پیروزی سیتی مقابل بورنموث در روز شنبه زمین را ترک کرد و به نظر می رسد او در حال وداع با هواداران است. همچنین این ستاره تکنیکی دیروز متنی در صفحه رسمی خود منتشر کرده و از طرفداران سیتی تشکر کرد تا شایعات در مورد آینده برناردو بیشتر شود.

اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد مدیران منچسترسیتی هنوز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از بارسلونا برای برناردو سیلوا دریافت نکرده اند و همچنین به هیچ وجه قصد ندارند قیمت فعلی این بازیکن را کاهش داده و به باشگاه اسپانیایی تخفیف بدهند.

بارسلونا قصد داشت با پیشنهادی در مجموع 80 میلیون یورویی شرایط جذب برناردو سیلوا را فراهم کند، اما سیتی زیر 100 میلیون این بازیکن را نمی فروشد و بر خلاف شایعات، انتقال این بازیکن به نوکمپ قطعی نشده است. در حقیقت اگر بارسلونا بتواند فرانکی دی یونگ را به فروش برساند، از شانس بالایی برای خرید ستاره سیتی برخوردار خواهد بود و در صورت منتفی شدن این انتقال، کار کاتالان ها دشوار می شود. پپ گواردیولا نیز تمایلی به از دست دادن برناردو سیلوا در فصل تابستان ندارد و هنوز راه زیادی پیش روی بارسلونا برای توافق نهایی با سیتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان