استارت استقلال برای بازگشت به آسیا

ایرنا نوشت: رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.

استارت استقلال برای بازگشت به آسیا

حذف استقلال پرسپولیس و گل گهر سیرجان از رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته شوک بزرگی به فوتبال ایران بود. حالا اما برای جلوگیری از تکرار این موضوع فدراسیون فوتبال تلاش‌های خود را شروع کرده است.

زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره اولویت‌های این کمیته گفت: بر اساس اولویت‌‎ها، ابتدا بحث رفع تعلیق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای را پیگیری کردیم که با کمک فدراسیون، درخواست رفع تعلیق را برای کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم.

او ادامه داد: اولویت دوم، جلسه با باشگاه‌هایی است که سال گذشته صلاحیت حضورشان در آسیا تائید نشد، در این جلسات دلایلی که سبب شده تا این تیم‌ها مجوز نگیرند را بررسی می‌کنیم. با توجه به اینکه به احتمال زیاد استقلال به دلیل قهرمانی در فصل گذشته لیگ، یکی از سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان است، ابتدا با این باشگاه جلسه برگزار کردیم.

رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای درباره جمع‌بندی صورت گرفته در پایان جلسه با مسئولان باشگاه استقلال گفت: قرار شد باشگاه استقلال چند موضوع را پیگیری کند؛ البته برخی مباحث مانند موضوع ورزشگاه خارج از حیطه اختیارات باشگاه بود که قرار شد با وزارت ورزش در این باره جلساتی برگزار شود تا این مشکل را هم حل کنیم. بقیه مباحث محرمانه است و امکان انتشار در رسانه‌ها وجود ندارد. با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم باشگاه استقلال فعالیتش را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آغاز کرده و اقدامات خوبی انجام داده‌ است. در مجموع با توجه به زمان مناسبی که برای تکمیل مدارک در اختیار داریم، امیدوارم اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان