برگزاری نمایشگاه آثار معرق در فرهنگسرای شورا، نگار خانه رازِ سیرجان

سید محمد حسینی‌نژاد، کارشناس و فعال فرهنگی گفت: آثار معرق سرکار خانم مرضیه خواجویی در فرهنگسرای شورا نگارخانه راز در شهر سیرجان به مدت هفت روز به نمایش درمی‌آید.

برگزاری نمایشگاه آثار معرق در فرهنگسرای شورا، نگار خانه رازِ سیرجان
سید محمد حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر می‌گوید: 50اثر نفیس معرق از سرکار خانم مرضیه خواجوئی، هنرمند سیرجانی با حمایت شهرداری، شورای شهر و فرهنگسرای شورا در سیرجان به نمایش درمی‌آید.
او می‌افزاید: بطور حتم حمایت مسئولین سیرجان از هنرمندان این شهرستان می‌تواند باعث شهرت سیرجان در عرصه هنر و صنایع دستی در سطح ملی شود.
به گفته حسینی‌نژاد؛ این نمایشگاه از روز چهارشنبه دوم شهریور ساعت ده صبح با حضور مسئولین، هنرمندان، فرهیختگان و علاقه‌مندان به هنر معرق حروف افتتاح می‌شود.
حسینی‌نژاد با بیان این که نمایشگاهِ پیش‌رو اولین نمایشگاه آثار معرق سرکار خانم خواجوئی در شهرستان سیرجان است، گفت: علاقه‌مندان به هنرهای معرق حروف و مشبک می‌توانند همه روزه از ساعت 9صبح تا دوازده و عصرها به جز روزهای فرد از ساعت 17 الی 20 از این نمایشگاه در فرهنگسرای شورا نگار خانه راز بازدید به عمل آورند.
او می‌گوید: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی سبک‌های نوین و خلاقانه صنایع دستی چوبی و جلب حمایت مسئولین شهرستان سیرجان از هنرمندان در عرصه‌های مختلف است.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان