مصوبات سفرهای استانی به مرحله اجرا می رسد ؟ / پس از ۲ ماه هنوز مصوبات سفر رئیسی به اصفهان ابلاغ نشده

در سفر یک روزه رئیسی و هیات دولت به استان اصفهان ۲۱۷ مصوبه با تسهیلات و اعتبار ۳۰ هزار میلیارد تومانی و با هدف توسعه و رفع مشکلات این استان مصوب شد که هنوز بعد از گذشت دو ماه از این صفر هنوز این مصوبات برای اجرا از تهران ابلاغ نشده است.

مصوبات سفرهای استانی به مرحله اجرا می رسد ؟ /  پس از 2 ماه هنوز مصوبات سفر رئیسی به اصفهان ابلاغ نشده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از صدا و سیما ، با وجود گذشت دو ماه از سفر رییس جمهور به اصفهان، هنوز مصوبات این سفر به استان ابلاغ نشده است.

در سفر یک روزه رئیسی و هیات دولت به استان اصفهان 217 مصوبه با تسهیلات و اعتبار 30 هزار میلیارد تومانی و با هدف توسعه و رفع مشکلات این استان مصوب شد که هنوز بعد از گذشت دو ماه از این صفر هنوز این مصوبات برای اجرا از تهران ابلاغ نشده است.
این مصوبات که در حوزه‌های زیربنایی، بهداشت و درمان، آب، خاک و کشاورزی، رفاهی اجتماعی، اشتغال، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و سایر بخش هاست منتظر ابلاغ و تامین اعتبار است تا موجب توسعه استان و رفع مشکلات شود.

با توجه به اینکه دور دوم سفرها بر اساس انجام مصوبات دور اول برنامه ریزی می شود و با توجه به اینکه اصفهان در پایین لیست سفرهای استانی دولت قرار گرفته بود، تاخیر در ابلاغ و اجرایی شدن مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به اصفهان، می تواند دور بعدی سفر رییس جمهور به استان را تحت الشعاع قرار دهد.

مصوبات سفرهای استانی به مرحله اجرا می رسد ؟ /  پس از 2 ماه هنوز مصوبات سفر رئیسی به اصفهان ابلاغ نشده

بیشتر بخوانید:

21231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان