سرگیجه در ماجرای دیاباته و پرسپولیس

خبر ورزشی نوشت: بحث خرید شیخ دیاباته در پرسپولیس مطرح نیست!

سرگیجه در ماجرای دیاباته و پرسپولیس

رسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را با جذب چهره‌های مطرح فوتبال ایران دنبال کرد اما در وقفه‌ای چند هفته‌ای طرفداران در انتظار معرفی یک مهاجم در سطح قابل اتکا باقی ماندند.

در همین راستا یورگن لوکادیا، مهاجم سابق برایتون انگلیس به ایران سفر کرد و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به عنوان اولین بازیکن تخصصی در پست مهاجم هدف به این تیم جذب شد.

حالا اخبار متنوعی منتشر می شود مبنی بر اینکه قرار است مهاجم سابق تیم استقلال تهران به عنوان احتمالا آخرین خرید رقیب سنتی آبی‌ها در لیست یحیی گل محمدی جای بگیرد و در لیگ بیست و دوم با پیراهن این تیم به میدان برود.

نام دیاباته به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس از هفته‌های پیش حوالی لیست پرسپولیس مطرح می‌شد اما گل محمدی به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده در جذب بازیکنان با این انتقال موافق نبود.

اما در روزهای اخیر دوباره اخباری منتشر شد که حکایت از پشیمانی سرمربی پرسپولیس داشت!

منبع موثق مورد اشاره اما همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت:

" نه یحیی گل محمدی پشیمان شده و شیخ دیاباته را می خواهد و نه باشگاه پرسپولیس! من نمی دانم چه کسی با چه نیتی برای این مهاجم خارجی تبلیغ می کند؟!"

در همین راستا شنیدیم دوستانی که برای شیخ دیاباته تبلیغ می کنند به دنبال فروش او به یک تیم صنعتی هستند و اسم پرسپولیس نیز برای گران تر فروختن این بازیکن است!

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان