خرید زنبور عسل ملکه سیاه کرج

زنبور ملکه مهم ترین عضو کندو می باشد و در واقع فقط به خاطر وجود آن است که در نهایت عسل مرغوب تولید شده و در اختیار زنبور داران قرار می گیرد.

البته وجود یکسری از راهکارهای خاص به مشتریان کمک می کند که خرید خود را با پرداخت مبالغ مناسب تری انجام دهند و به عنوان مثال اگر این دسته از خریداران اقدام به تهیه حجم زیادی از انواع زنبور عسل ملکه در هر پارت از خرید کنند، در همان اول با تخفیفات بسیار خوبی روبرو شده و صد البته می توانند محصولات مورد نیاز خود را تا مدت طولانی تر در اختیار خود داشته باشند.

خرید زنبور عسل ملکه سیاه کرج

سعی کنید اگر در امر خرید زنبور عسل ملکه تازه کار هستید، حتماً با افرادی که قبلا اقدام به تهیه این زنبورها کرده و رضایتشان جلب شده است، مشورت داشته باشید.

بالهای زنبور عسل ملکه تقریبا دو سوم شکم آنها را خواهد پوشاند و این یک نکته بسیار مهم در تفاوت یافتن مشخصه ظاهری ملکه و سایر زنبورهای کارگر می باشد.

معمولاً زنبورهای کارگر زمانی که بال می زنند کل شکمشان پوشیده می شود و همچنین از جثه کوچکتری نسبت زنبورهای ملکه برخوردار خواهند بود.

نیش منحنی شکل زنبور عسل ملکه، آن را از سایر زنبورهای کارگر کاملا متمایز ساخته و شکم آن نیز کمی بزرگتر از سایرین به نظر می رسد و همچنین باید ذکر کرد که زنبورهای کارگر زمان بال زدن، بالهایشان کل بدنشان را می پوشاند در حالی که درباره ملکه زنبور عسل این موضوع صادق نمی باشد.

زنبورعسل ملکه سیاه

از سری فراورده هایی که به وجود آمده از زنبور عسل ملکه سیاه طبیعی با جثه ریز و درشت است، می توانیم به عسل اشاره داشته باشیم اما در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از زنبورهای عسل ملکه هستیم که هر یک از آنها می توانند عسلهای با خاصیت درمانی فراوانی تهیه کنند.

زنبور عسل ملکه سیاه از گیاهان با کیفیتی استفاده می نماید و در نهایت عسل خوبی تولید خواهد شد، این نوع از عسلها منبع خوبی از انواع فیبرهای غذایی هستند.

خرید زنبور عسل ملکه سیاه کرج

برای این که محصولات باکیفیتی تهیه شود زنبور عسل ملکه سیاه باید از شهد گیاهان مرغوبی استفاده داشته باشند باید بدانید که بر روی کیفیت عسل عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار است که از آنها می توانیم به شرایط آب و هوایی و رطوبت اصلی شهد اشاره داشته باشیم.

در بین انواع زنبورهای عسل، زنبور عسل قفقازی هم نمونه ی دیگری از آن‌ ها بوده که دارای رنگ بدن خاکستری روشن است ویژگی این نمونه زنبورها آرام بودن آن می باشد به این صورت که کم تر از دیگر گونه ها از نیش خود استفاده می کنند.

از نظر مصرف غذایی قانع تر از نژادهای دیگری هستند و مصرف غذای آنها در فصول سرد سال کم تر می باشد. در مناطق سردسیر می تواند سرمای زمستان را به خوبی تحمل کند این نمونه از زنبورها از نظر رشد جمعیت در بهار عملکرد خوبی دارند و در خرداد ماه به بیش ترین شمار خود خواهند رسید.

زنبورعسل ملکه کرج

اگر شما جزو افرادی هستید که به سلامت بدن خود اهمیت می دهید و در فکر خوردن صبحانه ای سالم و مقوی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از عسل است.

نیش زنبور ملکه درازتر و کج تر از نیش زنبورهای دیگر بوده ولی میزان دندانه برای فرو کردن و چرخاندن در داخل بدن دشمن کوچک و کم می باشد تنها زمانی که زنبور ملکه از نیش خود استفاده می کند فقط در زمان محافظت از کلونی و مقابله با دشمنان می باشد و بیشتر زمان خود را داخل کندو سپری می کند و اصولا هیچ وقت کندو را ترک نمی کند و مردم را نیش نمی زند.

خرید زنبور عسل ملکه سیاه کرج

باید بگوییم که در واقع زنبور عسل ملکه کرج از انواع زنبور عسل گون مرغوب در طبیعت هستند که با قیمتی مناسب و فوق العاده به فروش می رسد و در هر کلونی عسل نیز حتما باید یک عدد ملکه وجود داشته باشد و به هیچ وجه وجود دو عدد زنبور ملکه در یک کلونی قابل قبول و امکان پذیر نیست و باید حتما یک ملکه داخل کندو وجود داشته باشد تا بین دو ملکه دعوا و مبارزه برای بقا صورت نگیرد.

ملکه های جدیدی که جای ملکه قدیمی جایگزین می شوند ملکه های دیگر را از کندو بیرون می کنند تا رقیبی نداشته باشند، همیشه ملکه آخرین عضو گروه است که می میرد ولی به علت سرما در زمستان زنبورهای دیگر به راحتی تلف شده و از بین می روند، چرا که ملکه توسط نگهبان های کلونی با عسل های تولید شده در داخل کندو تغذیه می شود و این باعث افزایش طول عمر آن نسبت به زنبورهای کارگر دیگر می باشد .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان