کارشناس داوری:نباید برای پرسپولیس پنالتی گرفته می‌شد

فارس نوشت: کارشناس داوری کشورمان در خصوص صحنه‌های بازی پرسپولیس و فولاد صحبت‌هایی مطرح کرد.

کارشناس داوری:نباید برای پرسپولیس پنالتی گرفته می‌شد

کارشناس داوری کشور درباره صحنه‌های بازی پرسپولیس و فولاد، اظهارداشت: «شما می‌گویید صحنه مشکوک ما می‌گوییم نامشکوک. پیام حیدری خیلی دوندگی کرد و قضاوت خوبی از او شاهد بودیم هم کنار زمین را مدیریت کرد هم درون زمین.»

این کارشناس داوری افزود: «صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در ریباند وقتی عبدی می‌خواست ضربه بزند، مدافع حریف از توپ محافظت کرد و اجازه نداد سعید صادقی ریباند را بزند. صادقی با مدافع برخورد داشت که چالشی برای تصاحب توپ بود. صادقی بدون خطا کنترل خود را از دست داد.»

او درباره برخورد مهدی عبدی و ساسان انصاری، خاطرنشان کرد: «در محوطه فولاد صحنه‌ای پیش آمد که مهدی عبدی سرنگون شد البته او خودش متوجه شد که خطا نبود. برخورد وجود داشت اما مدافعی که روی زمین خوابیده بود توپ را زد و برخورد کوچکی داشت که ناگزیر داشت و ادامه بازی درست بود.»

این داور درباره اخراج کوشکی، عنوان کرد: «هر دو کارت زرد درست بود. در مورد کارت زرد دوم او بی‌احتیاطی کرد و پایش را بیش از حد بالا آورد که اخطار و اخراج درست بود. در پایان نیمه اول هم صحنه‌ای رخ داد که سر به سر شدن 2 بازیکن بود؛ غفوری و رفیعی. نیمکت فولاد بی جهت شلوغ می‌کرد، چون بازیکنان سر به سر شدند، داور بلافاصله سوت زد و پزشک وارد زمین شد. در اعتراض نیمکت علاوه بر مربی فولاد که اخطار گرفت، نکونام هم باید اخطار می‌گرفت چون هر دو به داوری معترض بودند. بلافاصله بعد از این صحنه کمک اول آفسایدی را از مهاجم پرسپولیس اعلام کرد که اشتباه بود.»

بیشتر بخوانید:

251251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان