رحمتی: از دوستانی که برانکارد را جابجا می‌کردند، عذرخواهی کردم

ایسنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از کسب پیروزی برابر صنعت نفت آبادان ابراز خوشحالی کرد.

رحمتی: از دوستانی که برانکارد را جابجا می‌کردند، عذرخواهی کردم

مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان که با حساب یک بر صفر به سود تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: «به کادر فنی نفت آبادان به خاطر بازی جوانمردانه خسته نباشید می‌گویم. ضمن اینکه از مجموعه ایرالکو در باشگاه به خاطر فراهم کردن شرایطی که منجر به این شد تا به صورت مستقیم از اراک به آبادان بیاییم، قدردانی می‌کنم. آن‌ها شرایط را طوری رقم زدند که ریکاوری خوبی داشته باشیم.»

او ادامه داد: «همچنین از بازیکنانم که با تمام توان و انرژی ظاهر شدند، تشکر می‌کنم و خدا را برای کسب این سه امتیاز شکر می‌کنم.»

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به سوالی در خصوص زیبا نبودن این دیدار، عنوان کرد: «بازی به دلیل گرمای هوا به صورتی بود که من فکر می‌کنم هر تیمی که به آبادان بیاید، بازی خوبی از آب در نمی‌آید. اما فکر می‌کنم سه شانس صد درصدی گل داشتیم که تنها یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. صنعت نفت هم خیلی خوب بازی کرد و دقایقی که 10 نفره شدیم ما را تحت فشار قرار داد و یکی، دو موقعیت گل هم داشتند. در هر صورت در این شرایط جوی و آب و هوا فوتبالی بهتر از این نمی‌توان بازی کرد و تیم‌های دیگر هم به اینجا بیایند، به خاطر آب و هوا و دیدگاه جدید کادر فنی نفت، مطمئناً اذیت می‌شوند.»

او همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص درگیری نیمکت نفت با کسانی که مسئول حمل برانکارد بودند، گفت: «من تا محل درگیری 60 تا 70 متر فاصله داشتم و نمی‌توانم راجع به آن حرف بزنم و خود بازیکنان بهتر است درباره آن صحبت کنند. اما با وجود اینکه اطلاعی نداشتم از دوستانی که برانکارد را جابجا می‌کردند، عذرخواهی کردم.»

بیشتر بخوانید:

251251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان