نورمفیدی ، خطیب جمعه گرگان : هیچ کدام از دولت های ایران خائن نبودند / سفره های مردم در حال کوچک شدن است

شفقنا : آیت‌الله نورمفیدی گفت : در حال حاضر سفره های مردم در حال کوچک شدن است و در این شرایط مسئله اصلی مردم اقتصاد است به طور قطع اگر مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم بسیاری از مسائل فرهنگی نیز حل می‌شود.

نورمفیدی ، خطیب جمعه گرگان : هیچ کدام از دولت های ایران خائن نبودند /  سفره های مردم در حال کوچک شدن است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر جمعه 28 مرداد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: قطعا همه دولت‌ها نواقصی دارند و تنها دولت امام زمان(عج) را می‌توان بی عیب دانست چراکه همه کشورها گرفتاری‌ها و مشکلاتی دارند، همانطور که قیمت‌ها در کشورمان بالا رفته و شرایط اقتصادی سخت شده در سایر کشورها نیز این مشکلات وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مسائل فرهنگی در درجه دوم اهمیت قرار دارد، افزود: در حال حاضر سفره های مردم در حال کوچک شدن است و در این شرایط مسئله اصلی مردم اقتصاد است به طور قطع اگر مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم بسیاری از مسائل فرهنگی نیز حل می‌شود.

نورمفیدی با بیان اینکه مسائل فرهنگی بسیار مهم است ولی ریشه‌های غیر فرهنگی دارد، تاکید کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که دولت انجام می‌دهد مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

وی به هفته دولت اشاره کرد و گفت: دولت‌ها هر کدام خدماتی انجام داده و هیچ کدام خائن نبودند، دولت سیزدهم نیز در حد توان خود زحمت می‌کشد و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

نورمفیدی ، خطیب جمعه گرگان : هیچ کدام از دولت های ایران خائن نبودند /  سفره های مردم در حال کوچک شدن است

بیشتر بخوانید :

نورمفیدی ورود به سازمان شانگ‌های و بازار اوراسیا و همچنین ارتباط با همسایگان را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و متذکر شد: اقدامات دولت در ارتباط با کشورهای همسایه با خلیج فارس و همچنین اقدامات در حوزه دفاعی و نظامی ستودنی است.

نورمفیدی به جریان سلمان رشدی اشاره کرد و افزود: این فرد خبیث کتابی نوشت و به همه انبیاء به ویژه پیامبر مکرم اسلام و قرآن کریم توهین کرد که امام(ره) حکم ارتداد او را در سال 67 صادر کرد و همه مسلمانان جهان علیه وی وارد شدند و این کتاب را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه در آن زمان عواملی از سلمان رشدی حمایت می‌کردند، بیان کرد: در دانمارک یک کاریکاتور توهین آمیز از پیامبر اسلام چاپ شد، در سال 2006 نیز قرآن سوزی کردند و این مسئله نشان می‌دهد که یک جریان جهانی اسلام‌ستیزی شکل گرفته و در فرانسه نیز یک کشیش تند ضداسلامی قرآن را به آتش کشیده است.

وی به عوامل ترور حمله به سلمان‌رشدی اشاره کرد و یادآور شد: پلیس آمریکا بیان کرده که این ضارب ساکن کالیفرنیا بوده و پس از آن به ایلات نیوجرسی رفته و این حادثه را در شهر نیویورک انجام داده اما هنوز انگیزه‌ این کار مشخص نیست و برخی می‌گویند این حکم امام (ره) است.

نورمفیدی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص حمله به سلمان رشدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: گمانه‌زنی بعدی این است که این اتفاقات از سوی خود آنها انجام شده چرا که این فرد مخفی زندگی می‌کرده و هزینه‌های گزافی برای مراقبت از آن صرف می شد و از سویی دیگر باعث می‌شد که جلوی آبروریزی خود را بگیرند برخی دیگر هم معتقدند، می‌خواستند این اتفاق را گردن ایران بیندازند و آن را بهانه‌ای برای عدم توافق و مذاکره قرار بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان