آپارتمان‌های نوساز شرق تهران چند؟

اقتصادآنلاین در گزارشی ، قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شرق تهران را بررسی کرد

آپارتمان‌های نوساز شرق تهران چند؟

مناطق شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، مجیدیه و پیروزی از مناطق مشهور تهران هستند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این منطقه وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، میتوانید واحدی نوساز با متراژ 100 متر و 2 اتاق خواب را در محله نارمک، با قیمت 6 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ 66 متر و 2 اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر 3 میلیارد و 650 میلیون تومان دارد.

همچنین واحد آپارتمانی 95 متری در محله پیروزی با توجه به نوساز و 2 خوابه بودن ملک، قیمتی بالغ بر 3 میلیارد و 720 میلیون تومان دارد.

آپارتمانی 135 متری در محله مجیدیه با توجه به نوساز بودن واحد و 2 خوابه بودن این خانه، در روز های گذشته معادل 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نیرو هوایی با متراژ 85 متر و 2 اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر 4 میلیارد و 850 میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمان‌های نوساز شرق تهران چند؟

با سرمایه‌ای معادل 6 میلیارد و 664 میلیون تومان، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ 136 متر در محله تهران‌نو را خریداری کنید.

واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با 3 اتاق خواب و متراژ 165 متر با توجه به نوساز بودن ملک، ارزشی معادل 9 میلیارد و 100 میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان