کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را معرفی کرد

ورزش سه نوشت: کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.

کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را معرفی کرد

آخرین باری که تیمی خارج از قاره اروپا موفق شد قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند به 20 سال قبل برمی‌گردد که تیم ملی برزیل موفق شد با پیروزی برابر آلمان به این عنوان دست پیدا کند.

آرژانتین در سال 2014 تا یک قدمی فتح این عنوان پیش رفت اما در دیدار فینال در خاک برزیل برابر آلمان شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند.

با این حال، کاکا معتقد است که این دو تیم این توانایی را دارند که در جام جهانی 2022 قطر بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کاکا مدعیان قهرمانی در جام جهانی را معرفی کرد


این ستاره سابق رئال مادرید در این باره گفت:« امیدوارم که این اتفاق رخ دهد اما فوتبال اروپا بسیار قوی است. ما این مشکل را داریم که با راه‌اندازی لیگ ملت‌های اروپا دیگر نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ اروپایی بازی دوستانه برگزار کنیم و این باعث می‌شود قدرت رقابت ما کم شود. این باعث می‌شود شانس ما برای رشد کردن کاهش پیدا کند. من تیم آرژانتین را هم بسیار دوست دارم چون آنها بسیار پخته هستند و مربی خوبی دارند. هم برزیل و هم آرژانتین شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی 2022 دارند.»

او درباره اصلی‌ترین رقیب این دو تیم در جام جهانی اظهار داشت:« اول از همه فرانسه که رقیب بزرگی است، بازیکنان بسیار خوبی دارد و مدافع عنوان قهرمانی است. اسپانیا و آلمان هم رقبای بزرگی هستند. سپس باید به پرتغال نگاه کنیم که از حضور کریستیانو رونالدو بهره می‌برد. سپس به بلژیک می‌رسیم که با وجود داشتن تیمی خوب، معمولا در آخر موفق نمی‌شود.»

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان