عکس ؛ میتسوبیشی کوچک که با ۱۰۰ میلیون از ایران رفت ، با یک میلیارد تومان بر می گردد؟

میتسوبیشی میراژ که قبلا شاهد حضور آن در بازار ایران بودیم، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای واردات باشد

عکس ؛ میتسوبیشی کوچک که با 100 میلیون از ایران رفت ، با یک میلیارد تومان بر می گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بار به احتمال زیاد میراژ را در هر دو نسخه هاچبک و سدان خواهیم داشت. طراحی این دو مدل به جز قسمت عقب، کاملا یکسان است.

طراحی میراژ را می‌توان یک طراحی ساده و اقتصادی و شیک دانست.اِلِمان‌های طراحی میتسوبیشی در این خودرو هم دیده می‌شود. نقش خطوط قرمزی که در قسمت جلوپنجره قرار دارند، دادن روحیه اسپرت به خودرو است.

عکس ؛ پای این ماشین اقتصادی کوچک ژاپنی به ایران باز می‌شود؟

نمای بغل میراژ بسیار ساده طراحی شده است.رینگ‌های کوچک 15 اینچی، نمای بغل خودرو را کمی از سادگی دور کرده‌اند. در قسمت عقب میراژ هاچبک تغییراتی در طراحی نسبت به قبل صورت گرفته؛مثل تغییر در گرافیک چراغ‌ها و همچنین شکل و فرم سپر.

طراحی قسمت عقب میراژ G4(سدان) کمی از طراحی اسپرت میراژ هاچبک فاصله گرفته است.طراحی کابین همان سبکِ سادگی فیس قبل را دارند که به آن تریم رنگی جدیدی اضافه شده است.

امکانات شاخص در نسخه فول آپشن عبارتند از: کروز کنترل،سنسور نور،گرمکن صندلی‌های جلو،تهویه اتوماتیک،نمایشگر لمسی،دوربین و سنسور دنده عقب و 6 کیسه هوای دو نقطه‌ای و ... .

پیشرانه این خودرو یک پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر است که 79 اسب‌بخار قدرت و 100 نیوتون‌متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 12.4 ثانیه اعلام شده است. گیربکس این خودرو هم از نوع CVT است.

عکس ؛ پای این ماشین اقتصادی کوچک ژاپنی به ایران باز می‌شود؟

این خودروی ژاپنی در دو کشور تایلند و فیلیپین تولید می‌شود. قیمت میراژ G4 15.645 دلار و میراژ هاچبک 14.645 دلار (حدود 450 میلیون تومان) است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان